Voedingskussen

Ik wil eigenlijk een voedingskussen kopen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Bij Babywalz is ie 27,50, bij prenatal 49,50. wat is het verschil? Waar moet ik op letten bij de aankoop? Heeft iemand ervaring hiermee?

Ik ben nu 19 weken zwanger en wil m nu al kopen omdat ik last heb van bekkeninstabiliteit. Ik wil m dus ook gebruiken als kussen tussen mijn benen tijdens het slapen. Na de bevalling wil ik m gebruiken om borstvoeding te geven.

Wie kan me vertellen welke goed is en welke niet?

groetjes Pauline

Hoi Pauline,

Ik heb het voedingskussen van de prenatal. 2 weken terug gekocht voor 39.99
Ze hadden hem in de kleuren rood en oranje.

Mij bevalt hij prima, hij is heel erg groot! Dat is prettig, want dan kan je hele lijf er gebruik van maken ipv als je zo'n kleintje hebt.

Ik gebruik hem nu in bed om confortabel te liggen en inderdaad straks als voedingskussen.

Met die ander heb ik geen ervaring.

Groeten Esther

(22 weken, 1 dag zwanger)

hoi,

ik heb m van de thuiszorgwinkel, maa rook die van andere winkels gevoeld, er zit weinig versschil in...let alleen op dat je de hoes eraf kunt halen en wassen dat  is erg fijn.
ik kreeg net de nieuwe kinderen en daar zit een bon in om er ee te halen voor 19,95 bij duimeland d8 ik...misschien een idee?

Hoi Pauline,

bij de Hema verkopen ze ook voedingskussens voor   34,95 euro geloof ik. Met de tip die al eerder op het forum stond 20% minder = 27,95. De hoes moet je er wel los bij kopen. Ik weet allen niet of íe net zo groot is als het kussen van de Prenatal.

Groetjes,
Margrethe

Hallo Pien!        
Ik heb 3 1/2 jaar geleden een borstvoedingskussen gekocht bij Prenatal.
Heb hier mee geslapen dat ik zwanger was. Dit lag heerlijk. Wilde hem ook gebruiken tijdens het voeden, maar dit is mij niet bevallen. Heb de kussen gekocht met microkraaltjes (van die kleine bolletjes). Hier zakt je kleine steeds in weg. Blijft door die balletjes niet op een plaats liggen. Dit is tenmiste mijn ervaring. Erg irritant. Ik denk dat als je een kussen wil kopen dat je die moet nemen met polyestervezels. Ligt je kindje veel stabieler in.
Succes met je keuze.
Groeten van Miena

Terug
Bovenaan