voedingskussen ..

hallo meiden...

misschien hebben jullie hier iets aan..
ik heb vorige week een voedingskussen gekocht via marktplaats nog als nieuw..

voor straks maar vooral voor nu..
gebruik hem dus bij het slapen en dat bevalt me erg goed
misschien een tip voor meer meiden die niet lekker kunnen slapen of liggen

liefs mama van 1
en 22wen 1d zwanger van de 2de

hihi
Je bent me net voor.Wilde ook een berichtje gaan plaatsen.  Ik heb er sinds 2 weken ook eentje gekocht en moet zeggen dat ik nu al veel lekkerder lig. Zeker voor meiden die last van hun bekken hebben is het een aanrader, ik heb echt spijt dat ik hem niet eerder gekocht heb.

Groetjes natalie
(22w2d)

Ik vind het ook heerlijk!!!!!

Als ik ga slapen lig ik met het kussen tussen mijn benen en armen, helemaal omklemd. En als ik tv ga kijken in bed dan zit ik heerlijk!

Aanrader! (ook voor niet zwangeren trouwens...)

Groetjes, Irene

hey

zo bizar! sliep ik de vorige 2 zwangerschappen met een voedingskussen, kan ik er nu niets mee! word er gewoon gek van. ik draai nogal veel en dat gesleep met dat ding de hele tijd vind ik maar niks.
wel raar omdat ik er vooral bij de eerste niet zonder kon!! de laatste weken was het een must! ze zat al met 32 weken ingedaald! moet je nagaan dat ze pas met 41 weken geboren is!! dus toen had ik hem heel hard nodig! wie weet komt het nog!

Liefs Jenny (22 wk 4 dagen 3e kindje)

Grappig, ik heb er ook 1 via marktplaats gekocht. Dat wil zeggen, ik heb 2 hoezen gekocht en 1 daarvan zelf gevuld met kussenvulling. Ik had daarvan nog 5 zakken liggen. Bovendien was er niet 1 kussen bij mij in de buurt te koop en dan betaal je dus 6,20 aan verzendkosten, kan je net zo goed een nieuwe kopen. Nu was ik mooi voor €5 klaar.

Maar je hebt gelijk, het ligt fantastisch! Het is gewoon een multi functioneel kussen: Nu voor in bed, straks met voeden en ook om de baby tussen de leggen in de box.

Groetjes,
Els

ik vind het dus ook een uitkomst, ga zo weer ff rusten hihi...
zal hem bij de ukkie ook wel gebruiken lijkt me erg handig als de grote zus de fles wil geven..

meiden, het is echt een uitkomst, helaas niet voor iedereen lees ik..
misschien kussentjes iets voor je??

liefs mama van 1
22w en 3d zwanger van ..........??

Ik heb 2 voedingskussens. Gekregen bij de aanmelding(en) van Kraamzorg. Hadnig als de kleine er is. Nu gebruik ik 'm nog niet.

@ Els: heb je kraamzorg aangevraagd bij Provinciale Kraamzorg Zeeland of RST?

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan