voedingskussen

A

Anoniem

Guest
dag dames

ik heb t voedingskussen niet gebruikt om te voeden maar om in de box te leggen dan lag mn kleine meid er tussen op advies vd kraamversorgster

morgen is ze 5 weken en eigenlijk ligt ie er nog in nou was mijn vraag voor degene die hem ook hiervoor gebruikte wanneer jullie hem weghaalde?
liefs miranda

ik heb hem al weggedaan en het bevalt haar prima zo zonder kussen in de box en met fles geven gebruikte ik hem toch niet haha

ik heb over het "voedingskussen" een speciale kussenhoes heen gekocht waardoor het een soort ronde donut wordt. onze kleine ligt daarop en vindt het heerlijk. Bij onze oudste zoon hebben we deze hoes ook gebruikt en die heeft hem echt veel gebruikt. Eerst om lekker op te liggen en toen hij begon te bewegen heeft hij hem als klauterkussen gebruikt.
dus als jullie het kussen uit de box halen en denken en nu??   is dit misschien een idee?!

chantal

In het begin kon ik helemaal niets met dat gekke voedingskussen.
Ik had m gekregen van een vriendin van mij.
Maar later ben ik hem er toch weer bij gaan pakken met voeden en uiteindelijk vind ik m best handig.
Ook ligt mijn zoontje van 7 weken er nog weleens heerlijk in te slapen bij ons op bed of op de bank.

ik heb over het "voedingskussen" een speciale kussenhoes heen gekocht waardoor het een soort ronde donut wordt. onze kleine ligt daarop en vindt het heerlijk. Bij onze oudste zoon hebben we deze hoes ook gebruikt en die heeft hem echt veel gebruikt. Eerst om lekker op te liggen en toen hij begon te bewegen heeft hij hem als klauterkussen gebruikt.
dus als jullie het kussen uit de box halen en denken en nu??   is dit misschien een idee?!

chantal

Hoi Chantal,

Dat klinkt leuk, die speciale kussenhoes. Ik heb er nog nooit van gehoord of ergens gezien, waar heb jij deze hoes gekocht?

Groetjes Elise

Dat kussen heb ik bij een babywinkel in Tilburg gekocht (van asten,
babysuperstore). Ik denk dat het bij andere winkels ook gewoon te koop is. Ik weet het merk niet meer maar het is wel een bekend merk je hebt er ook autostoeltjes hoesen van.
 Ik moet wel zeggen dat ik het bij de prenatal nog niet heb gezien, maar misschien ook wel omdat ik er niet (meer) op heb gelet.
Sorry dat ik je niet meer weet te vertellen, hoop dat je er iets aan hebt.
chantal

Terug
Bovenaan