Voedingsmoment uitstellen ?

Hoi allemaal. Ik ben benieuwd naar jullie oplossingen. Ik weet namelijk niet zo goed hoe ik dit het beste aan kan pakken. Zoontje is nu 7 weken bijna en krijgt volledig borstvoeding mäqr qua timing komt hij regelmatig precies als ik mijn zoontje van 3 moet aankleden,laten eten en naar schooltje moet brengen. Wat doen jullie dan met voeden? Eerder, flesje, klein beetje, uitstellen( betekent hier huilen!) ??? Kan op die momenten geen hulp inschakelen....... wie heeft er en handige tip?! Zoontje drinkt vaak minimaal 20 minuten en moet vanwege reflux ook echt even rechtop blijven daarna..... dank jullie wel alvast !
 
Ietsje eerder doen juist? Als ik met de jongste dat had gaf ik hem iets eerder flesje dan dronk die maar ietsje minder en dan op die manier de tijden beetje verschuiven. Jongste kwam ook altijd om 1700 precies als we wilden eten met de oudste en dat was dan ook brullen maar toen gaan geven om 1630. Werkte hier goed
 
Ik zou idd ook eeder geven dan heb je niet dat je met een huilend kind over straat moet naar school.
Ik gaf de jongste ook wat eeder en dan de middelste en oudste naar school brengen.
 
Terug
Bovenaan