voedingsschema 5 maanden

Hi allemaal!
Ik zat al even mee te lezen bij het schema voor 6 maanden, daar zag ik een antwoord van een mama waarvan haar kleintje van 7 maanden nog maar 3 voedingen kreeg. Ik had dus het cb gebeld of die laatste fles er nog niet af mocht of dan de andere 4 voedingen van 180 + 6 naar 210 + 7 mocht en dan iets langer ertussen, maar volgens hun mocht dat echt nog niet, pas met 6 mnd.
Dus ik was even benieuwd hoe het dan is met vijf maanden. Ik kan me niet goed herinneren dat onze oudste nog zo lang een late fles kreeg.
Onze kleine is nu 4,3 mnd.
Alvast bedankt!
Groetjes Judith

ps. Ik heb nog een vol ongeopend pak Kruidvat voeding Extra Care staan, mocht iemand m willen hebben!

Hoi,

Ons meisje (15-11-06)  krijgt al een tijdje 4 flesjes van 180 cc met 2 scheppen rijstebloem (laatste fles 4 scheppen). Ik was twee weken geleden bij het cb en dit schema was prima. Ik zou ook niet weten wanneer we de 5e fles moeten geven, ze slaapt van 8 uur 's avonds tot een uur of 7 's ochtends.

Inmiddels is dit trouwens ook niet meer genoeg en denken we er over om over te stappen op fase 2 voeding.

Groetjes, KT

Hoi hoi,
Bedankt voor je antwoord! Het is ook echt per consultatiebureau verschillend! En in Amerika 'mogen' baby's het eerste half jaar nog niet zonder nachtvoeding! Maar ik heb haar gisteravond om 19.45uur een fles van 200cc met 2 scheppen rijstebloem gegeven (wilde er niet teveel in doen, ze is nogal gevoelig voor krampjes). En ze heeft tot 07.40u doorgeslapen! Super!!

Terug
Bovenaan