Voedingsschema 6.5mnd en bv

<p>Hoi! </p><p>Ik heb een beetje moeite met een goed ritme vinden voor ons meisje. Ze is nu 6.5 maand.</p><p>Wat ik nu deed: </p><p>8u: bv</p><p>10u: fruithapje </p><p>12u: 1 broodje en bv</p><p>15u: soepstengel </p><p>16u: bv</p><p>18u: groentehapje</p><p>20u: bv.</p><p>Maar nu ben ik net vergeten haar bv te geven na haar broodje, en ze ligt nu op bed en slaapt heerlijk. Is het dan wel nodig dat ze om 12u nog bv krijgt? Of kan ik dat dan ook gerust weglaten? </p><p> </p><p>Ze is trouwens aan de kleine kant en wat lichter dan gemiddeld. </p>
 
ik zou haar de volgende keer nog wel bv aanbieden na het broodje. Als ze die niet meer nodig heeft dan laat ze dat vanzelf weten door minder bij je te gaan drinken of niet meer willen drinken. Het belangrijkste is nog steeds de bv ookal krijgt ze die andere dingen. Ik zit zelf op 4-5 voedingen naast de hapjes en mijn dochter is ook 6.5 maand. 
 
 
Hoi,
Mijn dochter is ook 6,5 maand. Na de buikgriep van afgelopen week zijn wij ook nog zoekende naar haar ritme. Sinds gisteren lijkt het erop dat we het weer hebben gevonden. 
Zij zit op 4 borstvoedingen en 2 hapjes. Ruim 100gram fruit in de ochtend en ruim 100g groentje in de avond. Tussendoor een rijstewafel of een broodkorst. Ze is ook wat aan de kleine kant dus ze kan meer vast wel hebben. Even uitpluizen hoe ik dat er in ga fietsen. Ik denk in de middag een broodje naast de borstvoeding. 
 
Groetjes
 
Hoi,
Mijn dochter is ook 6,5 maand. Na de buikgriep van afgelopen week zijn wij ook nog zoekende naar haar ritme. Sinds gisteren lijkt het erop dat we het weer hebben gevonden. 
Zij zit op 4 borstvoedingen en 2 hapjes. Ruim 100gram fruit in de ochtend en ruim 100g groentje in de avond. Tussendoor een rijstewafel of een broodkorst. Ze is ook wat aan de kleine kant dus ze kan meer vast wel hebben. Even uitpluizen hoe ik dat er in ga fietsen. Ik denk in de middag een broodje naast de borstvoeding. 
 
Groetjes
 
Terug
Bovenaan