Dank voor de tip! Ik ga eens kijken op smikkels.nl en het boek Lust ik wel! zal ik ook eens checken. Dank!
Fijn dat er ook iemand reageert met een kindje met ook gevoelige darmen. Ik twijfelde al: moet je confronteren (en dus wel door de zure appel en dus banaan geven en hopen dat het minder erg wordt) of juist op zoek naar alternatieve dingen voor nu? Misschien dat ik dan ook even bij peer moet blijven, voor de nachtrust (bij banaan iedere anderhalf uur even kort wakker van de buikpijn...)
Ben ook eens begonnen met pindakaas, maar dan geeft hij alles terug over. Dus dat ga ik voorlopig ook even niet meer testen.
Wat ik nu idd doe, is zo ongeveer als het schema van Samm, dus sochtends de borst, 4 uur later de borst, dan uurtje later een fruithapje (potje fruit of dus een stukje banaan, niet een hele banaan). Dan 4 uu rlater weer borst (al drinkt ie dan veel minder al) en tussendoor beetje water soms. En dan rond avondeten een potje pastinaak vaak, of worteltjes (ik houd het bij oefenhapjes nog, want die mix dingen zijn weer zwaarder). En dan voor het slapen gaan drinkt hij nog vaak erg veel aan de borst. Snachts komt hij niet meer.