voedingsschema 6 maanden

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal
het zal vast ergens staan maar het lijkt wel of mijn zoekfunctie niet werkt snap de ballen er niet van sorry voor mijn taal gebruik
maar mijn kids zijn bijna 6 maanden oud en tot nu toe dacht ik dit gaat allemaal goed tja flesjes geven en hoeveel dat is niet zo heel moeilijk ten minste vind ik voor een ander misschien weer wel maar de vraag wat is jullie schema ongeveer bij de 6 maanden het lijkt wel of ze bij mij nog denken 17.00 is slaaptijd geen etenstijd bijvoorbeeld hoe hebben jullie dit gedaan ik zit nl. met twee van die ukkies en wil het wel een beetje in het gereel krijgen ook voor hun natuurlijk ik bedoel hier dus niet mee dat het een superstrak schema moet zijn beetje flexibel mag wel
nou ja hoop dat jullie tips hebben ook wat jullie dan geven
inieder geval heel erg bedankt
groetjes Elena

p.s heb wel een schema van internet maar daar staat ook bv broodkorstje bij hoe geef je dit en wanneer

Hoi,

Emma is aankomende week 6 maanden en ons schema ziet er als volgt uit:

8.00 uur flesje 180 water en 6 sch voeding
11.00 uur proberen we wat fruit maar ze krijgt maar weinig binnen
12.00 uur flesje 180 water en 6 sch
16.00 uur flesje 180 water en 6 sch
20.00 uur laatste flesje 180 water en 6 sch voeding en 2 schepjes rijstebloem

tussendoor krijgt ze eigelijk weinig extra, maar ze doet het er goed op.
tijden zijn ongeveer....soms wat eerder soms wat later

groetjes Monique

tnx
hier ook meestal 8 uur eerste fles maar na een uurtje anderhalf  slapen ze weer en dan om 11 uur zeg maar word bv Martin boos want dan heb ie honger dus schiet het fruit erbij in of geef het wel en dan meteen fv tja ik eet ook wanneer ik dat wil dus ga niet bij mijn kinder zeggen je moet nog een uur wachten maar misschien komt het vanzelf wel weer een beetje op een normale tijd  maar zekers bedankt

groetjes Elena

hoi elena
17 uur is hier ook slaaptijd hoor.
boas krijgt meestal rond 16:30/17:00 zn groentehapje en daarna gaat hij nog even lekker slapen.als hij dan weer wakker is gaan we,als het nodig is,douchen en dan nog even spelen tot 19:00/19:30.dan een papfles en naar bed.

overdag krijgt boas:
als hij wakker word tussen half 8 en half 9 200cc fles
na zn ochtenddutje(uur of 11) fruithapje
tussendemiddag (12/13 uur) 200cc fles
dan slapen tot een uur of 3/4
dan een klein flesje 135cc met een rijstewafeltje
en dan dus voor hij weer inkakt zn groente.als mn man rond die tijd thuis is eten we zelf ook meteen.gezellig emt zn allen.

ik was ook begonnen met een korstje brood voor de tussendemiddag fles.maar hij kreeg er diaree en buikpijn van,dus ben er weer even mee gestopt.

groetjes karin

Terug
Bovenaan