<p>Dag mama’s (en papa’s),</p><p>Ik rommel een beetje met het voedingsschema van mijn dochter van ruim 7 maanden. Ze is niet zo’n hele grote eter en moet van pap nog niet veel hebben (dit adviseren ze wel op het CB). Haar schema is nu ongeveer;</p><p>7.00/7.30 fles 180 cc</p><p>9.00/9.30 fruithap (dit lust ze wel graag, vaak wel 1-1.5 stuk in totaal) met een beetje water/thee</p><p>11.30 paar stukjes brood met boter of 100% pindakaas (c.a. 1/3 tot 1/2 zonder korst) en fles 180 cc (die drinkt ze vaak niet op, ze lijkt nog vol te zitten van het broodje)</p><p>15.00/15.30 fles 90 cc (die ben ik aan het afbouwen, ze lijkt daar ook niet veel behoefte meer aan te hebben en drinkt die vaak ook niet leeg) en soms een maisknabbel (wil ik haar straks ipv de fles sowieso geven of een broodkorst/cracker oid met water/thee)</p><p>16.30/17.00 warm eten klein bakje (ze krijgt alleen nog groente + aardappel/pasta/rijst en soms een eitje)</p><p>18.30/19.00 fles 180 cc Wat vinden jullie hier van? Wat is jullie schema en denken jullie dat ik de pap alsnog moet proberen? Ze groeit verder wel goed..</p><p>Liefs</p>