Voedingsschema 7 weken. Help!

Hoi,

Mijn dochter krijgt op dit moment 5 voedingen van 165 ml (overdag) , maar ik ben er niet zeker van of ik het wel goed doe allemaal. Ik lees dat sommigen nog 6 weken voedingen geven rond de leeftijd van mijn dochter), al dan niet overdag of met de nacht erbij. En ik lees ook dat sommigen ook al 200 ml  geven. Mijn dochter rond de 5 kilo op dit moment en tot eergisterennacht kreeg ze geen nachtvoeding meer. Wel werd ze rond half 5 's nachts wakker en dan neem ik haar bij me in bed en doe het speentje steeds in haar mond (soms wel 100 keer). Echter gisternacht heb ik haar toch maar voeding gegeven, want volgens mij wordt ze niet voor niets wakker. Ze heeft toen tot 07.45 uur geslapen en 0900 uur weer gedronken, maar haar schema is nu wel in de war. En doordat ze op het consultatieburo  vonden dat ze  heel erg gegroeid is (4200 gram  woog  ze bij de  geboorte), ga  ik maar schuiven, zodat ze toch op 5 voedingen komt. Ik weet het effe niet meer. Als ik het  CB bel, dan zeggen ze telkens weer wat anders, qua  ml per keer en hoeveelheid per etmaal. Ik denk erover om meer in het flesje te doen van 11.00 uur. Zou dat werken? Ik  kan geen  johannesbroodpitmeel of andere vulling erin doen, aangezien ze er slecht op reageert (krampen en huilen).  Wie helpt mij?

Groetjes
Dees
 
Mijn schema bij 7 weken was gewoon op verzoek ( nu gaf ik wel borstvoeding) maar ik zou niet proberen het kind in een regelmaat te forceren en helemaal niet zo jong al. H heeft tot 8 maanden gewoon nacht voeding(en) gehad.

Met H ben ik bij 8 weken overgegaan op 200 ml per keer (gekolfd dan dus, maar was op zich al vrij groot ruim 4 kilo bij geboorte)

Gewoon je gevoel volgen
 
Terug
Bovenaan