voedingsschema 7 weken

Hallo,

Mijn zoontje Kaya van 7 weken weegt 5800 gram en is 57 cm lang. Een hele grote knul dus! hihihi

Wie heeft er voor mij een voedingsschema voor hem? Ik ben bezig met Nutrilon Omneo gemixt met standaard 1.

Bedankt!

Groetejs, Saskia
 
hoi saskia,

mijn zoontje lars kreeg bij 7 weken om de 4 uur een fles. Om 7.00 - 11.00 - 15.00 - 19.00 - 23.00 - 4.00

bij 9 weken sliep hij door tot 6 uur en kreeg hij 5 voedingen. 6.00 - 10.30 - 15.00 - 19.00 - 23.00 ( de laatste voeding is van friso extra, voor hongerige baby's) daar sliep hij goed op door.

vanag 4 maanden mogen ze een papfles.

hopelijk heb je er wat aan.

groetjes cindy
 
hallo.
Ook onze dochter is nu 7weken, maar een stuk kleiner en lichter!
Wij gaven haar eerst ook om de 4uur en proberen nu naar de 5voedingen over te gaan.
Opzich slaapt ze redelijk door nu:5uur-half6. En om 23.00 laatste voeding.
De hoeveelheid is inderdaad nog even puzzelen... probeer af en toe 150cc te geven, maar dat drinkt ze niet altijd op.
Ik denk dat met ongeveer 7/8weken dat 5 flessen wel genoeg is, en de hoeveelheid hangt van het kind zelf af.

Pap mag inderdaad nog niet. Je kunt wel een extra schepje voeding in de flessen doen!
En als hij hongerig blijft dan overstappen op voeding voor hongerige baby's.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Het blijft puzzelen he?
 
oja, en het schema hangt ervan af hoelaat hij 's morgens/ 's nachts komt. Daar pas je het op aan. Echt een vast schema lukt vaak nog niet, omdat ze heel vaak niet op vaste tijden wakker worden. Niet teveel aan vast proberen te houden. Zorgt alleen voor stress. Hou alleen het schema van om de 4 of5 uur voeding vast! En hoelaat dat precies is doet er volgens mij nog niet zo toe.
 
Nog een vraag over de voedingen om de 4 uur.
Stel dat hij dan (uitzonderlijk hoor...) nog slaapt na 4 uur, maken julllie hem dan wakker?

Ik hoor het graag!

Groetjes, Saskia
 
Terug
Bovenaan