<p>hoihoi</p><p>Ik ben nieuw hier ? maar heb eens een vraagje over het voedingsschema. Ons mannetje is 8,5 maand en ik lees en hoor zo veel verschillende dingen over het voedingsschema. </p><p>Vanaf 12 maanden mag je stoppen met de flesvoeding en overstappen op gewone koemelk. Maar je hoort en leest overal dat ze met 12 maanden nog zeker 2 flessen krijgen, maar naar mijn idee kan je niet van de een op de andere stoppen met die 2 voedingen ?</p><p>ons schema is nu:</p><p>08.00 flesvoeding 180+6 scheppen </p><p>10.00 half fruitpotje + drinken</p><p>12.00 twee boterhammen(zonder korst) + flesvoeding 120+4 scheppen (deze wil ik graag gaan afbouwen) </p><p>16.00 half fruitpotje + koekje en drinken</p><p>18.00 avond eten ( potje of met de pot mee eten) </p><p>20.00 fles 180+6 scheppen </p><p>hij krijgt heel de dag door gewoon drinken als hij wil. </p><p>Maar ik snap dus niet op welke manier ik die fles mag/kan gaan afbouwen. Flesvoeding om 12.00 vind hij niet extreem interessant. </p><p>Maar ik wil niks doen wat hem kwaad kan doen omdat je om je heen overal hoort hoe belangrijk die fles is. </p><p>Sorry voor het extreem lange verhaal! </p><p> </p><p>Kiki </p>