Voedingsschema 8 maanden

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Ik hoor eigenlijk op het andere (najaar)forum, maar daar kan ik dit niet vragen,want hun baby's zijn natuurlijk nog geen 8 maanden.
Wat is/was het voedingsschema van jullie kindjes met 8 maanden?
Mijn dochtertje drinkt ineens veeeel minder melk en ik weet niet if ze nog genoeg binnen krijgt.
Schema:
8.00 uur fles van 210cc+7 scheppen+3 scheppen pap
10.00 uur 200ml fruit
12.00 uur boterham en sap (ze eet meestal een halve boterham)
14.00 uur fles van 180cc+6 scheppen
16.00 uur tussendoortje met sappie
18.00 uur 200ml groente (soms een toetje)

Voorheen kreeg ze nog om 20.00 uur een fles van 180cc+6 scheppen Goede Nacht en ineens wil ze deze niet meer???
Krijgt ze genoeg binnen???
Bedankt!
Nathalie, trotse mama van maaike (28-09-2007)

hai ik moet even nadenken, me dochtertje is ruim 10 maanden en het verandert allemaal zo snel!
maar volgens mij heb je een goed schema, ze of hij (sorry weet het even niet meer) eet flinke porties, dat at die van mij nog niet hoor, gaat nu een beetje komen.
De avondfles heeft mijn dochtertje ook even laten staan, toen ze 's avonds beter ging eten, een tijdje tussen de warme maaltijd en de fles wil nog weleens helpen, soms geef ik haar al rond kwart voor 6 eten, daarna nog even spelen, en badje,en daarna de fles.
ook gaf en geef ik niet altijd een toetje omdat ik denk dat ze meer voedingsstoffen uit de fles haalt.
succes! en vaak zijn het fases hoor, dat ze wat minder honger heeft, probeer de fles wel, met wat minder melk ofzo, want bij ons was het ook zo weer over.

Terug
Bovenaan