voedingsschema 9 weken

Hallo allemaal,

Mijn zoontje is nu 9 weken, maar ik ben niet zo gerust over zijn voedingsschema.
Hij krijgt om de 3 uur  140cc ( 6 flessen op de dag) en nog een in de nacht van 120cc.
Ik ben heel erg benieuwd of jullie het ook zo doen of dat jullie een heel andere schema
hebben.
Kan iemand mij wat tips geven?

Groetjes Marleen

Hallo,

Onze dochter is 6 weken. Zij krijgt elke 4 uur een fles van 135cc en de laatst fles is 150cc die zij krijgt rond half 12 en dan meld zij zich weer de volgende morgen rond  half 6/6uur  en soms wat eerder of later.

hoihoi,

mijn dochter is nu ook 9 weken en ze heeft op het moment 5 voedingen:

tussen 7 en 8 (ze wordt niet altijd zelf wakker dus voor 8 uur wil ik haar graag de fles hebben gegeven, anders ligt het schema van de de rest van de dag zo overhoop)
rond 11.00
rond 15.00
rond 19.00
en dan de laatste rond 22.30

voor de laatste fles moet ik echt wakker maken, maar qua gewicht mag ze nog niet naar 4 voedingen. Ze krijgt al wel 170/180 cc per fles.

groetjes kim

hoi mijn zoontje is 10 weken. Ik probeer hem in het volgende schema te houden/krijgen:
6/7 uur
11 uur
3 uur
7 uur
11 uur

Helaas lukt het niet zo. Hij komt ook nog steeds 's nachts rond 3 uur. En drinkt meestal zo'n 100 cc (met een uitschieter om 3 uur 's middags naar 160 cc). En ik moet ook vaak echt rekken om hem om de 4 uur te laten eten. Als het aan hem ligt is het de ene keer om de 2 uur en dan weer om de 5 uur.  Ondanks dat het een klein mannetje is (en blijft),  groeit hij goed met de curve mee. Hopelijk gaat hij nu gewoon meer drinken per voeding.

Terug
Bovenaan