voedingsschema baby 7 maanden en slapen????

A

Anoniem

Guest
Wij hebben een dochtertje van bijna 7 maanden en de fruit en groentehap willen nog
niet echt lukken..... mijn vraag hebben meerdere van jullie dit? wat kan ik doen om het te verbeteren???   Verder wil ze sávonds niet in haar bedje slapen blijft ze dus vaak de hele avond wakker.... als ik haar in haar bedje leg schreewt ze moord en brand en als ze al gaat slapen is dat maar even en dan is ze weer wakker.... de rest van de dag doet ze hazeslaapjes. S'nachts dat wil zeggen vanaf een uur of 22 uur tot sóchtends 7 uur dan maak ik haar wakker voor haar pap, slaapt ze goed en na de pap slaapt ze zo weer verder.... als ik haar niet zou wekken rond 930uur zou ze zo slapen tot 11 uur... Wie heeft er tips??????

Hoi,
mijn dochtertje is ook bijna 7 maanden. Het eten van een fruithapje en groentehapje gaat gelukkig heel goed en daar heb ik ook eigenlijk geen tips voor. Wat het slapen betreft misschien wel een tip:
ik lees dat ze 's ochtends wel goed doorslaapt, misschien moet je eens proberen om haar wakker te houden na de pap. Een beetje spelen in de box ofzo. Dan kan ze rond een uur of 11/12 weer een slaapje doen en rond een uur of 15:00u. Dat is ongeveer ons schema. Mijn dochter sliep eerst ook de halve ochtend en dat vond ik wel lekker maar het bleek dat ze dan verder overdag niet meer sliep. Nu ik haar wakker laat gaat dat een stuk beter. Vervolgens gaat ze om 19:00 u naar bed en slaapt ze door tot de volgende ochtend 7.00u. Nou ik hoop dat je er wat mee kunt,
succes, gr. Sonja

Hoi, ik heb een dochtertje van iets meer dan 7 maanden en bij ons ziet het er als volgt uit: 06:30 een flesje (210cc) dan krijgt ze een fruithapje rond 09:00/09:30 daarna gaat ze weer naar bed want dan valt ze echt om van de slaap, dan wordt zo rond 11:30 wakker dan krijgt ze om ongeveer 13:00 een bordje pap daarna nog een keer naar bed van 14:00 tot 15:30/16:00, dan eet ze rond 17:30 met ons mee of haar eigen potje en dan na het badritueel van 19:00 gaat ze naar bed (dan is het inmiddels 19:30) en dna krijgt ze rond 10:30 (als wij naar bed gaan) nog een keer een fles van 210 cc. Die laatste fles weglaten of vervroegen kan nog niet want dan wordt het snachts een drama. Misschien moet je proberen want minder hazeslaapjes te doen overdag en als ze savonds, of smiddags het op een brullen zet als ze in bed ligt, gewoon laten liggen en niet toegeven want vanaf nu hebben ze echt wel door dat je komt als ze gaan huilen. Je moet natuurlijk wel af en toe kijken of er echt niks is maar uiteindelijk valt ze echt wel in slaap al duurt het soms wel een uur.
Succes groetjes Colette

Terug
Bovenaan