Voedingsschema baby 7 weken

<p>Hoi hoi,</p><p>Onze kleine man krijgt sinds gisteren 150cc , 5 scheppen en dan terug brengen naar 150cc op advies cb omdat ik het idee heb dat hij te weinig krijgt. </p><p>Ook slaapt hij overdag hooguit 45 min, daarintegen slaapt hij net als gisteren van 20.30 tot nu net 3.30! Hij heeft dan om 19.00 zijn 4de fles gehad. Moet hem eigenlijk wakker maken om 23.00 ongeveer, maar beide hebben we door de wekker heen geslapen.. Dus nu krijgt hij zijn 5de fles nu pas.</p><p>De nacht hiervoor heb ik hem wel wakker gemaakt om 23.00 toen kreeg hij nog 90cc en kwam ie toch ook weer rond 4.00 .</p><p>Hoe hebben jullie dit aangepakt? Uiteraard ga ik het wekken wel proberen met die 150cc als we niet door de wekker heen slapen?! Zo stom als hij huilt zit ik rechtop en wekker drukken we af.</p><p>Ben benieuwd naar jullie ervaring</p><p>Groetjes</p>
 
Oja we hebben hem dik 2 weken ingebakerd, dit heeft rust gegeven en het slaapje s.avonds verlengd. Nu slaapt hij in een stugge winterslaapzak en slaapt hij het zelfde, nu slaapt het in tegenstellen tot de inbakerdoek gewoon wel zelf in. 
 
Ik maak me dochtertje nooit wakker, omdat t dus niet haar slaap verlengt. Meestal laatste fles rond 20:00 en dan komt ze pas rond 03:00 weer. Als ik haar wakker maak rond 11 word ze daarna alsnog om 03:00 wakker. Overdag maak ik haar wel wakker om de 3/4 uur ofzo. Zij krijgt ook 150 en is nu 9 weken. 
 
Terug
Bovenaan