voedingsschema bij 2 maanden

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb een dochter van 2 maanden en ze weegt op het moment 4200 gram. Ze krijgt nu 6 keer per dag 150 cc +5 scheppen omneo flesvoeding ze komt ongeveer om de vier uur.
Maar heel vaak drinkt ze haar fles niet leeg, soms alleen maar de helft. Haar laatste fles voor de nacht krijgt ze om ong. 23 uur. 's nachts wordt ze wel wakker, maar we weten niet echt of ze honger heeft.
Hoe doen jullie het met baby's van 2 maanden??

Groetjes Geertje

Hoi Geertje,

toen Lars twee maanden was, kreeg hij 5 x per dag een fles Omneo.
1e en 4e voeding: 180 ml + 6 schepjes
2e, 3e en 5e voeding: 150 ml + 5 schepjes
Hij kwam toen inderdaad ook  's nachts (1e voeding: tussen 3 en 5 uur).
Lars was 14 weken oud, toen hij voor het eerst de nacht doorsliep (van 23 tot 6 uur).
Nog even volhouden, dus. Die nachtelijke voedingen zijn brekend, maar je kindje heeft ze nog wel nodig.
Overigens was Lars redelijk laat met doorslapen (hij is een flinkerd). Er zijn kinderen, die al met 3 maanden 's nachts geen voeding meer nodig hebben.

Groetjes, Marijon

hoi mijn zoontje sliep ook pas met 16 weken door,maar we kwamen erachter dat het wakker werd van natte luier,nu dmv inlegluiers slaapt hij langer en geef ik hem tut en dan slaapt ie nog wel een uurtje.wat je ook kan doen als ie snachts wakker word gewoon steeds minder in die fles doen eerst 4 sch en dan zo naar 1 dan weten ze op een gegeven moment o meer krijg ik niet dus kan wel verder slapen.gr wendy

Terug
Bovenaan