voedingsschema bij 5 maanden

Hoi allemaal
Ik heb een vraagje over het geven van groente en fruit.
Op welke tijden geven jullie groente en fruit en hoeveel tijd zit er dan tussen tot de eerstvolgende fles of bv?
alvast bedankt voor de reacties
groetjes Marisca
 
Jari is nu 4,5 maand en hij krijgt om 7 uur een fles (200cc), om 11 uur potje fruit, om 14 uur een fles (200 cc), om 17 uur een potje groenten en een danoontje start, om 19 uur een fles (150 cc) en om 23 uur een fles (180 cc). Ik ga de fles van 19 uur nu afbouwen en de fles van 23 uur vervroegen, zodat de late voeding er dadelijk af kan.
 
Hi, onze zoon bijna 7 maanden heeft volgende schema
flesje tussen 7-8 uur
fruit rond 11uur
flesje rond 12 uur
tussendoor bambix rijstewafel, straks soepstengel of broodkorst
fles rond 16 uur
warm eten (groenten/aardappel/vlees of ei) tussen 18-18.30 uur
badje en flesje rond 19.45

afhankelijk van hoeveel hij overdag heeft gedronken krijgt hij rond half 11 nog een klein flesje, misschien heb je er iets aan.
 
Afbouwen kun je ook gewoon doen door steeds minder te geven. Alleen wij waren terug naar 4 flesjes, maar ons mannetje is beetje ziek geweest (griep) en heeft boventanden gekregen dus heeft beetje ander eetpatroon. wat ik dus wil zeggen is dat op het moment dat je geen flesje meer geeft om half 11 en dat dat goed gaat, gebeurd er weer iets waardoor je schema weer op zijn gat ligt. Dus ik ben hier maar van afgestapt en volg maar beetje eigen gevoel.
succes
 
Terug
Bovenaan