Voedingsschema?????/Borstvoeding??????

Ik heb een dochtertje van 7 maanden en ik woon in Spanje. We hebben hier geen CB dus ik ga naar de kinderarts voor controle.Ik geef haar omstreeks 7.00 bv, om 10.00 fruithapje, om ong 12.30/13.00 bv, om 16.45 warm eten uit een potje en s,avonds nog bv.
Ik wil mijn bv gaan afbouwen maar hoe doe ik dit. Er zijn hier geen liga's, roosvicee of bambix. Wie heeft er tips over wat ik haar te eten aan kan bieden. Ze eet wel heel graag en proeft alles ook heel goed.Kan ik haar ook al brood geven ook al heeft ze nog geen tandjes?Ik hoop wat handvatten te krijgen die ik kan gaan uitproberen.
 
Hoi,

Ik zou beginnen met de voeding waar ze het minste drinkt te laten vervallen, ik weet niet hoe snel je wilt afbouwen maar als het kan zou ik minstens 2 weken wachten voor je er weer 1 laat vallen en misschien kun je de ochtenden nog wel blijven voeden tot 9-10mnd??
Je kunt je kindje wel al brood geven met melk uit een flesje of bekertje.
Ik zag wel dat je om 10.00 alleen fruit geeft, misschien kun je daar ook iets van melk bijgeven (100cc ofzo) want anders is het zolang van 07.00 tot 12.30!?
Fruit verteerd namelijk heel snel.

Groetjes Mary jane

Ps: kun je daar helemaal geen pap krijgen??
Ik heb gezien dat er nog meer uit spanje soms op dit forum zitten misschien kun je een berichtje plaatsen om met hun in contact te komen??
 
Ik ben vandaag boodschappen wezen doen en heb pap ontdekt in de winkel. Maak ik deze aan met gewone halfvolle melk? En geef ik haar dat in een flesje of van een lepeltje want dat kan ze al heel goed?
En het brood? Sop ik dat in de melk of geef ik haar dat zo? Moet het wit of bruin brood zijn? Ik weet het allemaal niet hoor. Voor mij is het allemaal nieuw.Ik ben dus zoekende.
 
Terug
Bovenaan