Voedingsschema dreumes 15 mnd

<p>Hee forummers.. </p><p>Ik vroeg me zo af wat jullie kids van 15 mnd eten ong. per dag. Ik twijfel. We hebben echt een alles eter, maar hij lijkt goed verzadigd.</p><p>Zo ziet vandaag eruit:</p><p>Ontbijt</p><p>- Krentenbol met boter</p><p>- Fles lauwe thee 200 ml</p><p>Tussendoor</p><p>- Banaan</p><p>- Fles melk 150 cc</p><p>Lunch</p><p>- Boterham met humus en 5 mini cherry- tomaatjes</p><p>- Zelf gemaakte smoothie met 1/4 banaan, handje blauwe bessen, 5 frambozen, spinazie en een lepel yoghurt</p><p>Tussendoor</p><p>- Schaaltje zelfgemaakte pompoensoep + stukje brood</p><p>Avondeten</p><p>- Portie rijst met roerbakgroenten</p><p>- Glaasje water</p><p>- Eventueel paar lepels Griekse yoghurt</p><p>Voor het slapengaan</p><p>- 150 cc melk</p><p> </p><p>Ben benieuwd naar jullie schema's..</p><p> </p>
 
Ik wil eigenlijk even weten wat jullie ervan denkem of misschien tips hebben. Ik heb liever niet negatieve reavties, maar echt opbouwend advies waar ik iets mee kan. We zijn allemaal anders en doen het op onze eigen manier en dat is oke. 
 
Onze dochter rond die leeftijd kreeg ongeveer het volgende:
 
smorgens havermout met fruit 
tussendoor rijstenwafel/cracker met houmoes-Philadelphia-advocado etc etc 
middagen brood melk evt soep
tussendoor groente/fruit bakje 
avond kan alles zijn. Van risotto- couscous-stampot-pasta met zalm etc 
 
uiteraard smorgens en savond wat melk voor het slapen gaan en yogurt na het avond eten
 
 
 
Bedankt voor de reacties. De twijfel zit bij het feit dat ik in het verleden anorexia heb gehad en het dus heel graag goed wil doen. Niet te eetgestoord, maar dus ook niet teveel (omdat ik mezelf in die periode alles ontzegde) maar ook niet wil (voor hem) dat ie overgewicht krijgt. Bedankt voor jullie positieve reacties :)
 
Ziet eruit als een prima en gezond voedingspatroon.. zo gezond eet mijn dochter van 18 maanden niet ;) 
Zij krijgt:
Ontbijt: 1 boterham + 150cc halfvolle melk 
Tussendoor: Fruit + dixap
Lunch: 2 boterhammen + 150cc halfvolle melk 
Tussendoor: Koekje/cracker/rozijntjes + dixap
Avondeten: Warme maaltijd + yoghurt 
Voor het slapen: 150cc halfvolle melk 
 
Terug
Bovenaan