<p>Dag lieve mensen. ik zit ergens mee, mijn dochter van 2 jaar lijkt de afgelopen maanden best wel afgevallen. ik weet nou niet of het aan haar voeding ligt. dit is haar eetschema:</p><p>8.00 - 3 boterhammen met beleg zoals, smeerkaas kipfilet/ pindakaas, amandelcreme noem maar op. ze kan er naar mijn mening zelfs 4 boterhammen op maar ik vind dat persoonlijk te veel voor zo een klein meisje.</p><p>rond 10.00 een banaan. en soms ook nog een koekje of cake met water</p><p>11.00 150 ml melk slapen tot 14.00.</p><p>om 2 uur iets warms, zoals patat, gebakken ei met worst, 2 stukken pizza</p><p>dan nog rond 16.00 bakje chips, rozijntjes of iets anders om te snacken</p><p>en om 18.00u avond eten. rijst met kip etc. </p><p>20.00 150 ml melk en slapen tot de volgende ochtend.</p><p>ik weet wel dat ze haar kies krijgt en dat dan misschien de oorzaak is dat ze is afgevallen. want inprincipe eet ze naar mijn mening wel gewoom goed..</p><p>wat denken jullie? ik waardeer jullie reacties enorm! </p><p>thnx</p>