voedingsschema mama 32 jaar?

A

Anoniem

Guest
haha om even op die kilo's terug te komen
de moeders die wel afvallen wat eten jullie dan zoal op een dag
ik heb zelf niet het idee dat ik erg onverantwoord eet alleen de beweging laat wel eens te wensen over maar ja man met ploegendienst en we hebben een tweeling

groetjes Elena

ps hoeft niet helemaal precies hoor haha

He, ik ben ook een mama van 32 jaar.
Weeg minder dan voor de zwangerschap. (165cm en 60kg)
Wat denk ik mijn geheim is is het ontbijten met Kamiel. Vroeger sloeg ik ontbijt eigenlijk altijd over nu zit ik rond 8 uur aan twee bruine boterhammen en een kopje kruiden thee. Wat fruit tijdens zijn fruithap.
Bij de koffie eierkoek of ontbijtkoek.
Lunch twee boterhammen rond drie uur wat joghurt en rond vier iets lekkers bij sap.
Avond eten en heel soms savonds iets lekkers.
Loop bijna iedere dag een uur met de wandelwagen.
(heb ruim 8 maanden borstvoeding gegeven)
groetjes Leonie

hoi alvast bedankt
ik ontbijt smorgens idd ook meestal 8.30 / 9.00 dit deed ik sinds mijn zwangerschap daarvoor at ik nooit sochtends
bij mij komt het vooral door mijn ziektewet voor het verlof moest eerder stoppen en ja kon bijna nix met die buik gestopt met roken tijdens nijn zwangerschap tja dat tikt dan wel weer aan moest na de bevalling nog maar 10 kilo kwijt maar sinds ik aan de pil ging nog weer 5 extra erbij baal wel eens dat ik nog niet de zeg maar normale kleding aan kan
ik denk op het moment maar zo als ze straks meer zelf voort kunnen bewegen dan moet ik ook veel meer haha

groetjes Elena

Terug
Bovenaan