voedingsschema

Hallo,

Mijn zoontje van 5 weken komt vaker voor zijn voeding de ene keer om de 3uur ander keer weer om de 4 uur. Hij krijgt per keer 135cc. Willen jullie mij laten weten hoe jullie schema eruit ziet van jullie kindjes van ongeveer 5 of 6 weken oud.
Alvast bedankt.
Sherry
 
Hallo Sherry,

Ik vind het niet zo heel raar hoor, Heb net ff terug lopen zoeken en mijn zoontje (nu ruim 8 wk) dronk toen ook om de 3 a 4 uur met in totaal 7 voedingen per dag, omdat we met ruim 6 wk over gegaan zijn op flesvoeding hebben we het terug gebracht naar 6 en hij heeft zelf nadat we hem wat meer in een ritme hebben gedwongen er 5 van gemaakt (hij wil de laatste avondvoeding niet meer). Ik hoop dat je hier wat aan hebt, bedenk wel dat elk kind anders is en dat de soort voeding ook een hoop doet.

Hoe zwaar is je zoontje? mijn was ruim 4 kilo toen en ik mocht hem 150 cc + 5 schepjes geven, als hij wat meer per keer krijgt kan hij er ook langer tegen.

gr Erenien
 
Hoi!
Mijn dochter kreeg met 5 weken 150cc voeding en dat 6 en soms zelfs 7 keer.Nu is ze 8 weken en krijgt ze 180cc en dat 5 keer.
Mijn dochter was met 5 weken ook ruim 4 kilo.

suc-6 cindy
 
Hoi !

Mijn zoontje Bas is nu ruim 8 weken. Hij zit nu op 150cc per voeding (combinatie Comfort met Extra) en dat 6 keer per dag (waarvan de nachtvoeding 100 tot 120cc is, meer kan hij dan niet op). Hij komt nu sinds enkele dagen eens per 4 uur. Hij weegt inmiddels ruim 5,5 kilo, maar hij kan het uitstekend hebben, is geen grammetje te vet hoor.
 
Terug
Bovenaan