Hallo moeders en vaders
Deze vraag staat al misschien 100 keer op dit forum en ik stel hem gewoon nog een keer.
Hoe zijn jullie voedingsschema's?
Ik ben met 6 maanden pas met bijvoeding begonnen en nu is mijn dochtertje 7 maanden en wil ik er graag een fles af halen.
Dit is het schema nu.
06.30 210 melk
10.30 fruithapje
11.00 120 melk
14.30 groente hapje
15.00 120 melk
19.00 210 melk met rijstebloem
Ze vind brood heel lekker en ze vind alles intressant wat wij eten.
is dit nu een normaal schema? heb het idee dat het veel te veel is zo. En hoe kan ik er dan een fles af gaan halen, vind het zo moeilijk om om te schakelen, altijd de fles gewend en nu helemaal alles weer omdraaien, vind het niet makkelijk. zijn er meer moeders en vaders die hier last van hebben?
groetjes margo
Deze vraag staat al misschien 100 keer op dit forum en ik stel hem gewoon nog een keer.
Hoe zijn jullie voedingsschema's?
Ik ben met 6 maanden pas met bijvoeding begonnen en nu is mijn dochtertje 7 maanden en wil ik er graag een fles af halen.
Dit is het schema nu.
06.30 210 melk
10.30 fruithapje
11.00 120 melk
14.30 groente hapje
15.00 120 melk
19.00 210 melk met rijstebloem
Ze vind brood heel lekker en ze vind alles intressant wat wij eten.
is dit nu een normaal schema? heb het idee dat het veel te veel is zo. En hoe kan ik er dan een fles af gaan halen, vind het zo moeilijk om om te schakelen, altijd de fles gewend en nu helemaal alles weer omdraaien, vind het niet makkelijk. zijn er meer moeders en vaders die hier last van hebben?
groetjes margo