Voedingssuplement en zwangerschap

<p>Ik ben vegetariër en nu ik ook nog mn eigen huisje heb deze herfstwinter overovermoe.</p><p>Nu kreeg ik bij de drogist Gentle Iron 20 mg als tip. Plantaardig, goud met bruine verpakking. Ik vroeg nog of dat kan bij zwangerschap. Volgens de drogistmeneer wel. Op de verpakking staat voor gebruik bij zwangerschap een deskundige raadplegen. Wat adviseren jullie? Bij een andere drogist kon ik juist wel floradix vloeibaar gebruiken maar juist niet de capsules omdat daar teveel ijzer in zou zitten wat niet goed was. </p><p>Wat ik iniedergeval zou willen is meer energie...</p><p>(Ingrediënten Ijzer bisglycinaat 143% RI 20 mg als hoofdbestandsdeel)</p>
 
Ik ben ook vegetarisch. De verloskundige heeft mij aangeraden floradix ( vloeibaar of tabletten maakt niet uit) en davitamon compleet mama te gebruiken. 
 
 
Ik ben ook vegetarisch. De verloskundige heeft mij aangeraden floradix ( vloeibaar of tabletten maakt niet uit) en davitamon compleet mama te gebruiken. 
 
 
Ik had eerst floradix vloeibaar,maar ging daar echt van over mijn nek? dus toen de tabletjes maar aangeschaft.
 
Dankjewel voor alle reacties! Ik ben het toch maar gaan gebruiken. Mocht ik op een gegeven moment wel zwanger zijn kan ik er op advies altijd weer mee stoppen.
Ik ben nog niet zwanger dus ik heb ook nog nooit een verloskundige gesproken.
 
Terug
Bovenaan