voedingssupplement

A

Anoniem

Guest
Hallo!
Ik gebruik voedingssupplementen van de Etos voor zwangere vrouwen. Dat is toch alleen maar goed of niet?
Liefs
Petra

Hoi,
Ja dat is prima hoor, ik gebruikte het zelf ook (ben een beetje laks met innemen) van davitamon voor zwangere vrouwen.
Groetjes Rene, morgen 30 weken

Ik slik deze zwangerschap Gravitamon. Eigenlijk gaat het hartstikke goed, ik heb het gevoel dat mijn ijzergehalte dit keer beter is dan de vorige zwangerschap, toen slikte ik alleen foliumzuur in het begin.

Volgens mij kan het alleen maar goed zijn toch?

Groetjes
Wasabimammie!

Hoi hoi,

Dat is volgens mij prima. Zelf slik ik al een tijdje femme natal van davitamon. Dit omdat ik een bijna chronisch folium te kort heb. Ik moet extra bij slikken, anders ben ik onwijs vergeetachtig en is het praten soms lastig, ik haal dan telkens woorden door elkaar (best lastig). Maar als ik folium slik heb ik nergens last van. Ik blijf het dan ook slikken, mijn hele zwangerschap en ook daarna. Ik las laatst ook in een stukje van een voedingsdeskundige dat dat voor elke zwangere aan te raden is.

Groetjes Joyce

Hi,

Ik gebruik ook voedingssupplementen van de Etos voor zwangere vrouwen, het enige nadeel vind ik, dat ik de geur van de inhoud van zo'n capsule opboer. En das echt vies.

:)

Maar buitendat, bevalt het me goed.

Nens

Terug
Bovenaan