voedingstijden 3,5 á 4 mnd

Hi allemaal, wat zijn de 'gemiddelde' voedingstijden van baby's van bijna 4 mnd. Onze jongste is nu pas 8 wk hoor, maar over 2 mnd gaat m'n   man ruim n week weg voor z'n werk en we zaten zo te praten over die laatste voeding dat ik die dan moet doen, want nu doet hij t (half 12/ 12 uur) omdat ik dat niet trek zo laat. Maar dan zitten ze toch al op veel vroeger, die laatste fles? Het is onze tweede, maar heb t bij de eerste niet opgeschreven allemaal en ik zou t echt niet meer weten. Dus was daar wel benieuwd naar!

Bij mij zat ie toen (en nu nog) op 11.00. Maar dat kan je toch zelf een beetje regelen? Je hebt alleen wel kans dat ie dan snachts of sochtends ook wat eerder wakker is. Sommige baby's slapen tot 9 uur door. Als je dan de laatste vervroegt naar 10 uur wordt ie dan om 7 uur weer wakker. Of als ie snachts nog 's wakker wordt ipv 4.00 uur om 2.00 uur. (wakker worden moet je toch, dus of je nou om 2.00 uur een half uurtje wakker bent of om 4.00. . . . slapen kan daarna toch weer.
Je kunt ook zelf om 21.00 naar bed gaan, je wekker zetten op 0.00 uur, fles geven en verder slapen. Dan heb je alvast drie uurtjes gehad.
Het gaat je vast lukken, maar probeer het niet nu al te plannen. Ieder kindje is anders en je kan onmogelijk nu voorspellen hoe je kindje het over 8 weken doet (misschien slaapt het dan al van 19.00 tot 7.00, weet jij veel?)
Liefs Phira

Hoi,

Ik sluit mij aan bij de vorige schrijfster, je weet niet hoe het loopt. Mijn zoontje nu 4.5 maand. Kreeg met 3 maanden nog maar 4 voedingen. 7.00-11.00-15.00-19.00.
Wat ik begreep is dat erg vroeg, maar hij gaf het zelf aan.
Wat rustig af, en bekijk het als het zover is.

groetjes

Terug
Bovenaan