Voedingstijden

<p>Hallo,</p><p style="text-align: left;">mijn dochter van 7 weken slaapt sinds kort van 23:00-06:00</p><p>voorheen dronk zij 6x120+4 met één nachtvoeding. Doordat zij nu de nacht doorslaapt mist zij 1 voeding. Hoe doen jullie dit! Alle 6 de voedingen nu overdag geven? Dat betekend namelijk dat ze weer teruggaat naar om de 3 uur voeden terwijl de hiervoor om de 4 uur voeding kreeg. <br /><br /></p><p>hoor graag jullie ervaringen en tips. </p>
 
Toen wij naar minder flessen gingen, gingen wij de voeding ophogen. Je komt dan niet meer precies op de zelfde hoeveelheden uit per dag, maar dat is vaak wel gewoon genoeg. 
Lekker dat ze al zolang door slaapt?
 
Ik zou gewoon kijken of ze tevreden is met 5x 150+5, en je spruit lekker laten slapen. Volg je gevoel, drinkt ze deze  met gemak op, kan je iets meer proberen drinkt ze niet alles ook geen ramp.Ik weet niet hoe zwaar ze is, maar gemiddeld zitten ze op 150ml per kilo gewicht.
 
Ik zou gewoon kijken of ze tevreden is met 5x 150+5, en je spruit lekker laten slapen. Volg je gevoel, drinkt ze deze  met gemak op, kan je iets meer proberen drinkt ze niet alles ook geen ramp.Ik weet niet hoe zwaar ze is, maar gemiddeld zitten ze op 150ml per kilo gewicht.
Die van mij kreeg 6:00,9:00,12:00, 15:00, 18:30 en 19:00 op bed. Uiteraard schoof ik wel eens iets.
 
Als naar 5 voedingen ga en dus weer ga ophogen dan hoog ik 2x op in 2 weken tijd. Ik ben bang dat dit een beetje veel voor haar is, ze zit qua voeding al boven de formule. 
 
Terug
Bovenaan