Onze zoon is 4 weken oud. Ik geef bv. Eerst 8 voedingen per dag en nu 7 voedingen per dag. In het begin zei het cb elke 3 uur een voeding geven. Maar ik kan toch ook op verzoek geven. Dan komt hij ook wel aan die 7 voedingen per dag. En de voeding die ik oversla, is toch logisch dat ik dat s nachts doe ? Trouwens wel lastig dat overslaan, want voorheen deed ik wel iedere 3 uur voeden en dan blijft ie ook bij de 8ste voeding komen. Niet heel gek, want hij weet niet beter.
En hoe laat leg je je kindje in z'n bedje. Wij gaan namelijk rond 23.00 uur naar bed en nemen we ons zoontje ook mee. Is het verstandig om hem eerder in bed te leggen zodat hij kan wennen of zal het niet uitmaken omdat ie nog zo klein is. Alvast bedankt voor de reacties!
En hoe laat leg je je kindje in z'n bedje. Wij gaan namelijk rond 23.00 uur naar bed en nemen we ons zoontje ook mee. Is het verstandig om hem eerder in bed te leggen zodat hij kan wennen of zal het niet uitmaken omdat ie nog zo klein is. Alvast bedankt voor de reacties!