Hallo Allemaal,
Mijn dochtertje Viviënne is vandaag 15 weekjes dus ongeveer 3,5 maand!Ze is een kleintje..2 weekjes geleden woog ze 5290 gram en 59 cm en hoofdomtrek van 40!
Met de geboorte 3285 gram en 50 centimeter!
Allereerst vraag ik me af of ze niet erg klein is?Als ik allemaal zie hoe groot al jullie baby's zijn!
Maar het gaat eigenlijk om de voeding!
Viviënne krijgt nu momenteel 5 flessen van 200cc+6 schepjes!Om 7/11/15/19/23u
Gisteren heb ik een beetje geschoven met de tijden en kreeg ze om 7/11/16.30/20.30
met het resultaat dat ze om 21.00u op bed lag en niet meer wakker is geworden voor de laatste fles!Ik dacht laat ik dat maar eens een keer aankijken!
Maak ik haar wakker voor haar laatste fles drinkt ze hem wel half op!
Normaal gesproken als ze dus 5 flessen had liet ze in iedere fles wel een 40cc zitten!Nu vandaag nu ze dus die laatste fles niet heeft gehad,drinkt ze ze allemaal leeg!
Maar krijgt ze dan met 4x 200cc niet te weinig voeding?
Mijn andere vraag is ofdat het niet vreemd om te beginnen met het fruithapje!
Het is een enorm lekkerding!En hoe ik het ook doe enzo ze is altijd even vrolijk en schattig!
Hoop op een paar handige antwoorden!!
Groetjes Mya
Mijn dochtertje Viviënne is vandaag 15 weekjes dus ongeveer 3,5 maand!Ze is een kleintje..2 weekjes geleden woog ze 5290 gram en 59 cm en hoofdomtrek van 40!
Met de geboorte 3285 gram en 50 centimeter!
Allereerst vraag ik me af of ze niet erg klein is?Als ik allemaal zie hoe groot al jullie baby's zijn!
Maar het gaat eigenlijk om de voeding!
Viviënne krijgt nu momenteel 5 flessen van 200cc+6 schepjes!Om 7/11/15/19/23u
Gisteren heb ik een beetje geschoven met de tijden en kreeg ze om 7/11/16.30/20.30
met het resultaat dat ze om 21.00u op bed lag en niet meer wakker is geworden voor de laatste fles!Ik dacht laat ik dat maar eens een keer aankijken!
Maak ik haar wakker voor haar laatste fles drinkt ze hem wel half op!
Normaal gesproken als ze dus 5 flessen had liet ze in iedere fles wel een 40cc zitten!Nu vandaag nu ze dus die laatste fles niet heeft gehad,drinkt ze ze allemaal leeg!
Maar krijgt ze dan met 4x 200cc niet te weinig voeding?
Mijn andere vraag is ofdat het niet vreemd om te beginnen met het fruithapje!
Het is een enorm lekkerding!En hoe ik het ook doe enzo ze is altijd even vrolijk en schattig!
Hoop op een paar handige antwoorden!!
Groetjes Mya