voedsel allergie voor kippen ei en pinda

ja
mijn zoon is 4, we weten het vanaf dat hij iets ouder dan een jaar is.
Ook voor gras en boompollen.
in de praktijk reageert hij echter ook op diverse noten en op meloen.
Gelukkig niet zo heftig, alleen wel veel uitslag als hij iets binnenkijgt, nooit iets ergs met hem ghad og
 
hoi   nou onze zoon heeft ook nog nooit heftig gereageerd hij geeft gelijk over en krijgt in zijn gezicht wiite bultjes die jeuken wat voor een testen hebben julli egehad ?
en is jullie zoontje al wel eens bij een vriendje van school wezen spelen of op een kinderfeestje mee geweest?wat voor afsprakan heb jij op school gemaakt en hoe doe je het met medicijnen liggen die op school of heeft hij ze bij zich?
nou heb zo veel vragen he
alexandra
 
niet heftig? Overgeven is voor mij al heftig, haha.
Justin laten we elk jaar zijn bloed afnemen(in de hoop dat het over is)
Hij is pas 1x wezen spelen, toen heeft papa het gewoon gezegd. Hij heeft een drankje, Aerius, dat hebben we gewoon thuis,omdat hij het niet in de heftigste zin heeft, op school zijn ze alert, het ziekenhuis zit er 3 minuten rijden vandaan, dat maakt mij ook wat makkelijker. Op het KDV had hij altijd een eigen snoeptrommltj voor als er iets getrakteerd werd wat ze niet zeker wisten, op school moet ik dat nog doen.
Met pasen hebben we hem paasbrood laten proberen, zat hazelnoot in (in test komt dat er niet uit, in praktijk wel), hij begon meteen te kuchen en rode huid om zijn mond, na het drankje trok het weg, maar ook toen hadden we zoiets van in 5 minuten zijn we in het ziekenhuis,dat maakt het uitproberen wat gemakkelijker)
Hij speelt vaak bij de buren, die weten het ook en bij twijfel geven die hem een bekend snoepje of koekje (al weten ze ook wel dat hij sowieso veel minder mag snoepen als zij geven, maar da's een andere discussie, haha)




 
hoi nou gisteren is mike voor het eerst wezen spelen bij een vriendje van school heb het verteld en een koekje in zijn tas mee gegeven ik zeg altijd tegen mik ewat je thuis niet eet mag je bij een ander ook niet eten.bij de kinderen in de beurt weten de ouders er ook van en meestal als ze wat hebben wat ze niet weten komen ze even aan de deur.
wij hebben al 2 keer een bloed test laten doen.de 2e keer kwam er alleen maar meer uit jammer genoeg .
hij is allergies voor kippenei pinda honden katten stofmuit boompollen en gras pollen.
ik was bang dat het de moeders van school misschien zou afschrikken als ik het vertel maar dat is gelukkig niet zo.ik heb sinds gisteren een pilletje voor mike als hij een reactie krijgt heb dat drankje wat jullie hebben ook gehad maar vond een pilletje makkelijker want als je het drankje ophebt gemaakt kan je het nog maar een bepaalde tij dbewaren he.en een pilletje stop je zo in je tas en kan hij later ook makkelijker zelf bij zich houden.
wat voorn allergieen heeft jullie zoon eigenlijk.
 
Justin voor kippenei, pinda, boom-en graspollen (zegt de bloedtest) en meloen, diverse noten(is onze ervaring)
Het flesje is hier meestal bijtijds weer leeg, aangezien wij het advies kregen het in hooikoortsseizoen standaard te geven zolang hij klachten heeft.
 
nou wij geven nou nog niks uit de bloed test kwam ook dus bomen en gras honden en katten nou wij hebben er nooit iets van gemerkt mijn moeder had een hond hij speeld bijna 4x in de week bij iemand bij ons van het plein die heeft een kat (die altijd binnen is)
hij is zomer en winter vaak buiten aan het spelen en gelukkig nooit geen last.de dokter vond dat wel gek iemand die voor 100%allergies is voor katten en er geen last van heeft.moet donderdag weer sinds een lange tijd naar de diatiste was bij de dokter omdat ik eigenlijk wel z'nprovocatie test wilde maar hij zei dat ik dat maar met haar moest bespreken want mike kan bijv ook gewoon 2 beschuitjes eten of een koekje met ei er in en heeft dan totaal geen last.nou zullen donderdag wekl zien.
 
Hier heeft mijn zoon van 8 ook veel allergieen. Honden en katten en ook veren van vogels enz, Hij mag geen Soya, pinda en noten en geen gluten (tarwe rogge haver gerst enz.)

Gr MamaBrigitte3
 
Terug
Bovenaan