Voedselvergiftiging

Hallo allemaal,

Help mij, ik kan er niet meer van slapen. We zijn gisteren avond uit eten geweest en ik heb varkenshaas gegeten(heb wel eens begrepen dat je dit gewoon kan eten)
Nu ben ik vanacht aan de diaree geraakt en heb overgegeven. Heeft iemand hier ervaring mee en kan dit kwaad voor mijn ongeboren kindje? IK ben bijna 16 wkn zwanger.

Groetjes

Heey,

Ik snap dat je hier best ongerust over kan worden. Ik weet niet of het werkelijk voedselvergiftiging is en of het kwaad kan maar als jij je ongerust maakt moet je gewoon de VK bellen....daar zijn ze voor!

Succes!

Groetjes Brechtje

Er heerst ook nog steeds buikgriep. Mijn dochtertje is nu (na mijn zoon en ikzelf) ook de klos. Ze houdt niets binnen;  geeft steeds over en is aan de diarree.

Als je je zo'n zorgen maakt zou ik ook de verloskundige bellen, hoor!

Sterkte! Hopelijk voel je je snel weer beter.

Hoi Gelukje,
Ik weet niet of je echt een voedselvergiftiging hebt of 'gewoon' een buikgriep. Bij ons in de omgeving heerst buikgriep enorm! Met voedselvergiftiging tijdens de zwangerschap heb ik geen ervaring, maar ik heb tijdens alledrie mijn zwangerschappen flink buikgriep gehad. Dat kan echt geen kwaad. Zorg dat je wel blijft drinken, ook al staat het je tegen, er blijft altijd wel iets vocht binnen ook al moet je snel weer overgeven... Beterschap en zoals al eerder gezegd: als je het niet vertrouwd, gewoon de vk bellen!

groetjes

Hoi,

Bedankt voor jullie berichtjes, het was inderdaad gewoon buikgriep, maar ik was zo bang omdat ik zaterdag varkanshaassaté(doorbakken) gegeten had. Ik heb de vk gebeld en ik mocht vanmorgen gelijk even komen, zij vond het niet nodig, maar voor mijn eigen en dat heb ik gedaan. Na even zoeken (lees het kindje heeft nu veel ruimte om te bewegen en dat deed hij/zij dan ook) hoorden we het hartje, gelukkig.

Groetjes

Terug
Bovenaan