Voel geen bandenpijn meer!!

A

Anoniem

Guest
Ik weet het. Er is altijd wel weer iets om je druk over te maken maar ik voel de laatste twee weken eigenlijk helemaal niets meer rekken en groeien!!! Ik ben wel lichtelijk misselijk de hele dag. Ik ben maandag 8 weken. Hebben jullie dit ook, dat je niets meer in je buik voelt?? Als ik niet misselijk zou zijn wist ik niet dat ik zwanger was. Ik heb met 6,5 week al een echo gehad en dat was allemaal goed.

Nou, groetjes Fenna.

hoi

je hoeft er niet altijd last van te hebben hoor en zeker in het begin maar las je verder bent zul je het wel weer merken en vooral als je een dag druk in de wer bent geweest,dus wees nu maar blij dat je het niet hebt ondanks dat je wel misselijk ben en dat ook niet fijn is.dus geen zorgen maken hoor.groetjes wendy

GENIET ER MAAR VAN!!! Bandenpijn komt en gaat enne als je het niet hebt is het alleen maar fijn! Ik heb het erg gehad en nu is het een stuk minder en vaak helemaal weg.
Maak je dus echt geen zorgen!
gr.Ing

Hoi,

Toen ik 8 weken was had ik er bijna geen last van,en nu over een paar dagen 17 weken zwanger en ik verga soms van de pijn en dat is absoluut geen pretje dus geniet ervan dat je er(nu)nog geen last van hebt.

Denk dat het nog wel komt hoor.
Succes ermee,geniet van je zwangerschap.

Groetjes Bernice(17wekenzwanger)

Terug
Bovenaan