A
Anoniem
Guest
Hey meiden,
Na mijn nod voelde ik van alles in mijn lichaam waar ik helemaal gek van werd. Wist gewoon niet wat ik er mee moest en wat ik ervan moest denken.
Maar eigenlijk is dat gevoel al een paar dagen weg en voel ik niks meer in mijn lijf. Het is stil en weet eigenlijk zeker dat ik niet zwanger ben en dat ik een maand oversla.
Het was allemaal erg verwarrend maar heb me erbij neergelegd.
Ik hoop dat ik deze maand wel weer ongi word, dan weet ik ook weer waar ik aan toe ben.
Sowieso blijf ik klussen deze maand in de hoop dat ik toch zwanger mag raken.
Eigenlijk best een dubbel gevoel deze maand.
Omdat ik niet ongi ben geworden wil ik graag ongi worden deze maand zodat ik weer de zekerheid heb dat het goed zit en aan de andere kant hoop ik ook zwanger te raken deze maand.
Ik ga er niet te veel van uit maar ik hoop op een wondertje
Fijne dag meiden!
Liefs Ram24
Na mijn nod voelde ik van alles in mijn lichaam waar ik helemaal gek van werd. Wist gewoon niet wat ik er mee moest en wat ik ervan moest denken.
Maar eigenlijk is dat gevoel al een paar dagen weg en voel ik niks meer in mijn lijf. Het is stil en weet eigenlijk zeker dat ik niet zwanger ben en dat ik een maand oversla.
Het was allemaal erg verwarrend maar heb me erbij neergelegd.
Ik hoop dat ik deze maand wel weer ongi word, dan weet ik ook weer waar ik aan toe ben.
Sowieso blijf ik klussen deze maand in de hoop dat ik toch zwanger mag raken.
Eigenlijk best een dubbel gevoel deze maand.
Omdat ik niet ongi ben geworden wil ik graag ongi worden deze maand zodat ik weer de zekerheid heb dat het goed zit en aan de andere kant hoop ik ook zwanger te raken deze maand.
Ik ga er niet te veel van uit maar ik hoop op een wondertje
Fijne dag meiden!
Liefs Ram24