Voel helemaal niks meer

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Na mijn nod voelde ik van alles in mijn lichaam waar ik helemaal gek van werd. Wist gewoon niet wat ik er mee moest en wat ik ervan moest denken.
Maar eigenlijk is dat gevoel al een paar dagen weg en voel ik niks meer in mijn lijf. Het is stil en weet eigenlijk zeker dat ik niet zwanger ben en dat ik een maand oversla.
Het was allemaal erg verwarrend maar heb me erbij neergelegd.
Ik hoop dat ik deze maand wel weer ongi word, dan weet ik ook weer waar ik aan toe ben.
Sowieso blijf ik klussen deze maand in de hoop dat ik toch zwanger mag raken.
Eigenlijk best een dubbel gevoel deze maand.
Omdat ik niet ongi ben geworden wil ik graag ongi worden deze maand zodat ik weer de zekerheid heb dat het goed zit en aan de andere kant hoop ik ook zwanger te raken deze maand.
Ik ga er niet te veel van uit maar ik hoop op een wondertje:)

Fijne dag meiden!

Liefs Ram24

Wat vervelend. Ik ben deze maand niet zo heel veel op het forum geweest. Maar ook niet getest? En wat zegt de HA ?

Ja heb drie keer getest en helemaal niks...
Mijn lichaam heeft mij wel erg in de war gemaakt.
Voelde van alles, symptomen die ik had kon op een zwangerschap lijken maar misschien ook mijn ongi.
De huisarts zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat ik gewoon een maand oversloeg.
Hij nam me niet echt serieus helaas.

Liefs Ram24

De huisartsen van tegenwoordig nemen niemand serieus. Ik zou nog een keer langs gaan. En even duidelijk maken hoe jij je voelt. En dat je er niet van gediend bent dat hij er zo makkelijk over doet. Want je raakt er gestressed van. Ik bedoel waarom zou je lichaam zomaar een maand over slaan? Vaker gehad?

Ik vond het niet echt leuk hoe hij reageerde!
Ik neem altijd alles snel aan van mijn huisarts en ga regelmatig met een rot gevoel weer weg.
Maar het kan inderdaad dat je ongi wegblijft en hè een maand overslaat. Sommige meiden hebben er langer last van.
Dit is de eerste keer dat ik het meemaak dus onzeker word je er wel van omdat je niet echt weet wat het kan zijn.
Maar als ik zwanger zou zijn zouden de symptomen wel aanhouden en dat is nu helemaal weg.
Mijn lichaam heeft me echt voor de gek gehouden.
Hoe lang ben jij trouwens al bezig?

Dit is de 2e ronde ik probeer er zo min mogelijk aan te denken.

Lieve Ram24,

Waarom overweeg je niet te veranderen van huisarts? ALs je er regelmatig met een rotgevoel vandaan komt zou ik er toch over nadenken. Ik durf werkelijk met alles naar mijn huisarts te gaan. Ik weet dat ik altijd serieus word genomen. Mijn ha is altijd heel eerlijk, maar wel met empathie.
Hoop voor je dat je snel weet waar je aan toe bent!

Liefs

Ik zou ook veranderen van HA. Als een HA niet begripvol is en je met een rotgevoel weg laat gaan vaker, dan is het gewoon geen goede HA.

Mijne is ook heel eerlijk, redwelijk nuchter, maar wel vrouwelijk. Heeft zelf kinderen, en we begrijpen elkaar gewoon heel erg goed. Een betere kon ik me niet wensen!

Gewoon ergens anders heen gaan en gelijk je verleden op de tafel gooien!

Liefs en een knuffel

Terug
Bovenaan