Voel helemaal niks!!!!

A

Anoniem

Guest
Ha meiden,

Afgelopen maand had ik alle kenmerken van het zwanger zijn in mijn lijf. Borsten die gevoelig waren, misselijk met vlagen, krampen en nu..... maandag is mijn NOD en ik voel helemaal niks.

Oooh ik word gewoon helemaal gek van die onzekerheid!
Wat is jullie ervaring????

Tja.... op je lichaam moet je echt niet afgaan! Ik ben 3 keer zwanger geweest, waarvan de eerste keer uitmondde in een miskraam.
Alle drie keren voelde ik me anders.
Bij de eerste keer kwamen de klachten bij 5 weken (bij 6 weken begon ik toch te bloeden).
Bij de tweede keer had ik pijnlijke borsten in toenemende mate en rond mijn NOD al flink last. Dit is gebleven tot ongeveer 9 weken.
De derde keer (ben nu 30 weken) helemaal geen klachten, tot ongeveer 7 weken!

Zegt dus allemaal niks.... als je niet bloedt mag je hoop hebben en moet je niet afgaan op je gevoel... dit kan per dag en per uur verschillen...

Hopelijk test je binnenkort positief!

Pfff... hier ook zo 1...
Heb al een week af en toe steekjes/lichte krampen. Krampen heb ik vaker, die kondigen mijn ongi aan, maar die steekjes zijn iets nieuws.

Afgelopen half jaar heb ik al 3 keer gedacht zwanger te zijn door uitblijven van ongi of signalen daarvoor. Helaas tot nu toe hooguit 1 keer 3 dagen t elaat ongi geworden, met negatieve test...

Ik durf dus niet zo goed meer op mijn lichaam af te gaan, bang voor nog een teleurstelling... Hoe dichter naar mijn nod (donderdag) hoe meer ik het idee heb dat de signalen verdwijnen.

Een raar ding, zo'n vrouwenlichaam!

Ik duim voor je!

Liefs Daisy

Je lichaam kan je soms goed voor de gek houden. Dus daar moet je niet teveel naar luisteren, kan je alleen maar teleurgesteld worden.
Hopelijk heb je snel een positieve test!
Succes nog met afwachten.

Ik ben inmiddels bezig met ronde 36 geloof ik en ik heb me al zo vaak misselijk gevoeld! Maar elke keer liep het helaas op niks uit. Wel een keer zwanger via IUI en toen voelde ik niks. Helaas na 9 weken miskraam. Ook bij mijn 2e miskraam voelde ik niks. Deze was ook vrij vroeg, maar toch.

Ik wil graag vertrouwen op mijn lichaam, maar ja, als je heel graag iets wilt, ga je blijkbaar ook allerlei kenmerken erbij verzinnen. Ik dan in ieder geval!

Sterkte met het afwachten!

Terug
Bovenaan