Voel..............................................iets................................pfffff

Hoi lieve, lieve meiden!!!!!!

Bedankt voor de lieve reacties op mijn vorige berichtje...... dat had ik echt ff nodig!!!!!

Gistern had ik een soort tinteling... links onderin mijn buik...(kan het geen steken noemen), en vanaf vanmiddag een zeurend gevoel onderin mijn rug..... Wat zou dat zijn???? ongi?... te vroeg... Innesteling?... kun je die voelen dan....

Ik wet niet wat het is met mij deze ronde..... ben echt niet te genieten.....

Zullen de spanningen wel zijn, omdat we anders volgende ronde met IUI gaan starten......

Groeten (een sjacherijnige) Lill

Hahahaha Lill voel je iets, jeetje hoop zo dat het raak is voor jullie, jeetje die steekjes zou een innesteling kunnen betekenen of je eisprong, moeilijk te zeggen, die rugpijn kan ook ongipijn zijn of zwangerschapspijn, jeetje wijfie het wordt gewoon even afwachten en in spanning zitten, ik leef met je mee hoor.

lfs Mick

Hoi lill

Ik hoop voor je dat het wat is hoor. ik voel die dingen nooit. Ik krijg gewoon pijn in me buik en ja hoor ongi. en zo is dat altijd geweest.maar ik duim voor je hoor.kop op meid we steunen je wel.

liefs winnie

Terug
Bovenaan