Voel ik dat nou Goed?!

Hii,,

Ik ben vandaag precies 15 weken zwanger van mijn eerste en heb al veel gelezen over het voelen van je baby in de buik....

Nou heb ik sinds ongeveer een week het idee dat ik m'n kleine moppie voel? Maar iedereen zegt dat het nog te vroeg is....

Het voelt als een kleine balletjes die door je buik schieten...een soort kriebelig gvoel, ik heb het een beetje aan de linkerkant waar ik wel van weet van de echo's dat mijn kindje aan die kant ligt...

Ik heb echt even wat bevestiging nodig!

Thanks! Esther
 
he meis, het kan wel hoor , maar gebeurt zelden, probeer eens tekijken of je kleintje reageert als je op die plek je hand erop legt of wrijft, dan kan je kijken/voelen of je kleintje erop reageert, en ik prate wel ens tegen me kleintje on me buik .

nu niet aangezien ik nog maar 7 weken ben haha. ik zing voor onze ochter van bijna 3 en dan leg ik wel me hand al op me buik, is gewoon een tik van me hahah
 
Het kan zeker. Ik had het ook al met 13,5 week en iedereen verklaarde ook dat dat niet kon, maar het was wel degelijk leven wat ik voelde. Je voelt het waarschijnlijk het beste als je stil op je rug op bed gaat liggen. Het gevoel is bij mij nooit weggegaan en alleen maar sterker geworden. Het komt inderdaad niet vaak voor maar het kan wel.
 
ik voelde de bebie met 16 weken, en mijn placenta ligt aan de voorkant... waarop de meesten zeiden dat het dus niet kon....

MAar het was echt zo.... heb gewoon een hele dikke druktemaker in men buik.

Liefs
 
hoi hoi
ik voelde onze dochter ook rond de 16de week
dus het kan best
het was ook een raar iets dat ik voelde net luchtbelletjes en kriebeltjes in mijn buik alsof ik een vlinder daar had zitten hihi
 
ja hoor het kan zeker! Ik voelde de eerste keer mijn kindje ook met 15 weken, een soort kleine plopjes. En een gevoel wat ik voor ik zwnger was nooit gevoeld heb, dus het kon wat mij betrefd niets anders zijn dan het kindje. Lekker laten lullen die mensen die zeggen dat het niet kan, jij weet toch wat je voelt? Geniet er van!
 
Het kan zeker wel. Ik voelde deze ook zo rond 14/15 weken. Volgens mijn vk kan het zelfs nog eerder.
Ik vond het een soort bloepjes in mijn buik.

Lekker van genieten.
 
hoi hoi!

kan je prima nu al voelen hoor! Ik heb mijn beide kleintjes met 11 weken al gevoeld! Laat je niet gek maken, jij voelt het toch??
Geniet er lekker van, als hij/zij er straks is ga je het nog missen!

Greetz Esz
 
Terug
Bovenaan