Voel ik de baby of niet?

<p>Hallo, ik ben nu 25,5 week zwanger.. maar nog steeds twijfel ik of ik nu de baby voel of niet? Want ik voel soms een soort spier trekking... en soms zie ik mijn buik dan ook echt mee trillen. Maar is dit de baby of is het echt een spier?</p><p>Wat voelde jullie bij de eerste bewegingen?? En is het gek als ik anders nog niks voel? Volgende week heb ik weer een controle.. dit wil ik dan ook even navragen allemaal.</p>

ha Dyra,
Bij mij voelt het als plopjes, de ene keer zacht en de andere keer wat harder. Ik weet niet waar je het voelt, maar ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat jij je kindje gewoon voelt. Bij mij zie en voel je het ook aan de buitenkant. Als mijn man zijn hand op me buik houdt wordt er gewoon tegen zijn hand geschopt. Ik zit nu in we 23.

Bij mij voelde het eerst ook meer als spiertrekkinkjes, later voel je het wel duidelijker, ik voelde onze dochter pas laat goed rond 27 weken denk ik, mijn placenta lag ook voor dus dan kan het zijn dat je het wat minder snel of goed voelt. Komt goed hoor! Heb me er ook best druk om gemaakt maar uiteindelijk nergens voor nodig geweest:)

Dankjewel voor je reactie! Ik ga dit inderdaad de volgende keer even navragen of mijn placenta voor of achter ligt..
Ja ik vind het erg jammer dat ik me vaak zon zorgen maak/onzeker ben. Wil gaan genieten maar ben nu wel al wat geruster.. naar de volgende controle en alles is nog goed en ik heb alles kunnen vragen ga ik dit ook wel meer proberen! Voor je het weet heb je de kleine in de armen!

Ja bij mij is het de ene dag ook meer aanwezig dan de andere dag. En ook de ene dag vaker dan de andere... alleen zou ik het dan meer als die spiertrekking omschrijven.. 
Bij mij is het rond de navel, en mijn baarmoeder zat er alniets boven gegroeid... alleen voelen doe ik hem nog niet.. meneer gaat altijd stil liggen als ik wil voelen. Bij mijn vriend is dit dus ook nog het geval ;) hopelijk laat de kleine zich snel wel voelen aan onze handen

Terug
Bovenaan