voel ik iets of denk ik iets te voelen?!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames!

Zit nu in ronde 3 en iedere keer denk ik iets te voelen, niet dus! Werd wel steeds een aantal dagen later ongi maar zoals jullie ook al zeggen: je lichaam kan je goed voor de gek houden!
Nu voel ik toch wat anders, het lijkt alsof je een heel erg hongergevoel hebt maar geen zin in eten hebt! Zou dit een teken kunnen zijn of denk ik het maar weer te voelen (ha ha!)
Iedereen succes en zet 'm op! ha ha!
groetjes d

hallo debje,wij zitten in de 10de ronde,en ik moet moregn ongi worden,
b
brrrrrr wel spannend hoor,ik denk ook dat ik vanalles voel,ik word gek van mij zelf.
zere borsten,kleine krampjes in mijn buik etc.maar goed ik ben wel vaker voor
de gek gehouden door mijn eigen lichaam,we wachten gewoon af!!!

groetjes tam80

Hoi Debje..

Je kan t altijd van alles voelen, maar of t t juiste is..??

Wij zitten in de 8e ronde en heb vandaag mn NOD. Al bijna 2 weken allerlei kwaaltjes wat in principe zou kunnen duiden op n zwangerschap. Heb ook echt steeds t gevoel gehad dat t raak was deze ronde. En het kan nog steeds. Vanmorgen getest, helaas negatief. Maar t gevoel dat t ergens goed zit..blijft nog steeds. Ergens denk ik: mn lichaam zal me toch geen bijna 2 wk misleiden met zeker 3 a 4 belangrijke kenmerken van?? Achja..we wachten af.

Moet zeggen dat jou kwaaltje..het honger hebben maar geen eetlust..dat herken ik wel. Regelmatig honger..maar na n paar happen t gevoel van vol zitten..en dan tegen heug en meug verder eten..Wie weet!

Succes!

Hoi Debje,

Tja wat voel je en hoe terecht zijn die gevoelens..
Iedere ronde weer dezelfde vragen....
En we kunnen er niks aan doen...
Ik hoop voor je dat je gevoelens kloppen en dat ook jij zwanger bent...
Zelf zit ik in ronde 17...heb geen klachten...
Wel op de dagen van een eventuele innesteling wat bloedverlies...en ik wil en durf inmiddels niet meer te hopen..maar dat doe je automatisch toch weer een beetje...
Mijn NOD is vrijdag/zaterdag/zondag...denk dat ik ze gewoon weer welkom moet heten...
Succes hoor!

Liefs Linnepinnie

Weer o zo herkenbaar! Altijd maar dat wachten en van alles voelen.
Ik word er een beetje gek van....
Ik moet in elk geval nog tot zaterdag wachten tot ik weer mag testen van mezelf.
Maar ohhh, wat duurt dat lang.
Groetjes V.

Terug
Bovenaan