voel ik mijn eisprong???

Hoi hoi,

ik heb als het goed is vandaag of morgen mijn eisprong, maar ik voel deze avond af en toe wat lichte pijn in mijn buik. beetje links. zou dit mijn eisprong zijn? ik kan me niet herinneren dat ik die vaker gevoeld heb. misschien wil ik m wel voelen en ben ik nu te gefocust op dat gevoel. gisteren nog geklust dus als het goes is (en met veel geluk) moet er toch een kansje in zitten dat het raak is deze keer.

xxxx mejon, 24 jaar (ronde 5)

Hoi Mejon!

Mijn eisprong is maandag of dinsdag en ik heb sinds gisteren ook zo'n zelfde gevoel in mijn buik. Ook heb ik lage rugpijn, heb jij dat ook?

Ik heb het vermoeden dat dat wel je eisprong is. Ik had het namelijk de vorige ronde ook precies rond mijn eisprong.

Veel succes, ik duim voor je!

Heitje

Hoi Heitje,

ja ik heb alleen die dag wat lichte buikpijn (vooral links) gevoeld en ja heel licht uitstralend naar de rug. vrijdag zou mijn eisprong moeten zijn maar nu denk ik dat ik m misschien dus dodnerdag gehad heb. of kan het wel dat ik op donderdag wat voel en dat het dan toch vrijdag is? ik vindt het toch best moeilijk om te bepalen. ik hou wel steeds 14 dagen voor de nieuwe ongi aan, maar misschien is het toch op een andere dag. ik heb verder nooit dat ik rond deze tijd wat buikpijn/rugpijn heb. dus ik stond er nu wel van te kijken. ik heb wel al een paar keer gehad dat ik licks of rechts (iedere maand anders) iets steeds voelde trillen. ik zei dan steeds tegen mijn man dat ik klapperende eierstokken had (als grapje), maar kan het zijn dat dat ook de eiprong is dan?

xxx Mejon
en ik duim ook voor jou.

quote: mejon schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-04-2006 21:50:33'));

Hoi hoi,

ik heb als het goed is vandaag of morgen mijn eisprong, maar ik voel deze avond af en toe wat lichte pijn in mijn buik. beetje links. zou dit mijn eisprong zijn? ik kan me niet herinneren dat ik die vaker gevoeld heb. misschien wil ik m wel voelen en ben ik nu te gefocust op dat gevoel. gisteren nog geklust dus als het goes is (en met veel geluk) moet er toch een kansje in zitten dat het raak is deze keer.

xxxx mejon, 24 jaar (ronde 5)

Hoi Mejon,
ja hoor je eisprong kunnen sommige vrouwen ( helaas voelt niet iedereen het )voelen.
Heb het zelf iedere maand,een licht ongesteldheidsgevoel,steken links
en/of rechts van mijn buik en veel witte afscheiding.
Rond die tijd om de dag oefenen!
Ben zelf vanaf vorig jaar juli bezig om zwanger te worden,maar nog niet gelukt.
Nu ben ik ook 20jaar ouder dan jij!!! Dus misschien heeft het daar mee te maken.

Ik wens je veel succes !
Groetjes Roja

Terug
Bovenaan