voel je altijd dat de bevalling er aankomt?

Ik vroeg me even af of je altijd voelt dat de bevalling er aan komt?
Ik was gister uitgerekend en voel me eerlijk gezegd nog best wel goed. Is het niet zo dat als je snel gaat bevallen je het voelt. Dus dat je je misschien niet zo lekker voelt, of heel erg moe bent of zo?

Bij mijn eerste was ik de avond voordat het begon dood en dood moe. Maar we waren ook net drie weken daarvoor verhuist met giga verbouwing dus opzich niet gek dat ik zo moe was.

En of ik verder iets voelde weet ik niet meer.

Zijn er mensen bij wie de bevalling 'out of the blue' begon?

Bedankt alvast,
mama3007

Hey!

Toen ik een week of 37 zwanger was voelde ik de bevalling elke dag aankomen. Uiteindelijk was het echt met 41w3d. En toen voelde ik niks bijzonders totdat mn vliezen braken. Je hoeft het dus niet te voelen!

Groetjes Annemiek

Voor mij voelde het ook out of the blue hoor! Ik ging naar bed en had wat last van mijn darmen (rommelen, opgeblazen gevoel, maar geen pijn), maar ja, dat had ik al vele weken voor het slapen gaan, tgv verstopping. Mijn eerste 4 toiletbezoekjes waren dan ook normaal, maar de 5e keer kreeg ik plotseling diarree. De 6-8e keer ook en opeens moest ik 2 keer kort op elkaar braken. Toen kwam voor het eerst de gedachte bij me op dat bevalling misschien ging komen, maar die gedachte kon ik nauwelijks afmaken, want toen boem, de eerste wee midden in de nacht... En de volgende meteen 5 minuten later, auwauwauw, en toen ging het allemaal erg snel voor mijn gevoel.... Binnen een uur zat ik met moeite weeen om de 1-2 minuten weg te puffen.

Terwijl ik er van overtuigd was dat er echt niets zou gebeuren tot de inleiding, omdat het zo rustig was in de buik! (Geen harde buiken, geen buikpijn, geen slijm, helemaal niets)

Tja meid, succes met wachten.

Groetjes, Karin
23+2 wkn

Terug
Bovenaan