Voel je de baby al?

Hoi Allemaal,

Ik ben nu 17 weken en 3 dagen zwanger :) Ik voel mijn kindje helaas nog niet bewegen in mijn buik. Ben zo nieuwsgierig! Heb af en toe wat geborrel gevoeld maar niet duidelijk of het mijn kindje is. Vanaf wanneer voelde jullie jullie kindje voor het eerst?

 
Hoi Taureau,

Wat leuk, ik loop vlak achter jou aan. Vandaag 16 weken en 5 dagen. Ook ik voel nog niets specifieks in mijn buik, wel inderdaad af en toe het geborrel, maar of dat het kindje is weet ik ook niet. We wachten geduldig af.
 
Hallo, ik ben nu 24+5 weken. Ik meende bij de +/-17 weken me kindje ook te voelen. Ook al ligt mijn plancenta aan de voorkant. Maar het is me eerste zwangerschap dus wist het niet zeker. Maar achteraf weet ik het zeker dat het me kindje al was. Nu voel ik het alleen nog maar in me onderbuik, maar maakt niet uit. Bij elke beweging ben ik enthousiast en blij dat ik het mag voelen.
 
Hoi Allemaal,

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb gisteravond echt bewust mijn kindje gevoeld. Heel bijzonder! Fijne zwangerschap :)
 
Hallo iedereen,

ik ben nu 24 weken en begon rond de 16 weken wat geborrel te voelen ook niet wetende wat ik moest voelen omdat dit mijn eerste zwangerschap is.

vond het heel moeilijk om te weten of het mijn kindje was die ik voelde of gewoon mijn darmen ofzo.

nu voel ik het heel duidelijk en soms kun je het ook zien! Mijn placenta ligt dan ook wel aan de achterkant dus daar heb ik geluk mee.

op een gegeven moment weet je wat je moet voelen en word het steeds specialer, iedereen veel plezier met genieten van het getrappel.

en uiteraard een fijne zorgeloze zwangerschap
 
hoi hoi

ik voelde rond week 17 heel licht iets en rond week 18 heel duidelijk beweging. week 19 kon mijn man het ook voelen heel speciaal. nu ben ik ruim 21 weken en kwam gisteren gewoon een stukje van mijn buik omhoog en zie je hem of haar ook gewoon schoppen maar het gaat best hard en best een raar gevoel (soms zelfs beetje naar) alsof mijn darmen langs elkaar afschieten en worden geduwd. heeeeeel apart maar ook bijzonder
 
Terug
Bovenaan