voel je een innesteling of bevruchting?

<p>hee dames!</p><p>eventjes van me afschrijven. voelt allemaal zo dubbel</p><p>ik ben vorig jaar maart gestopt met de pil. we willen graag voor ons eerste kindje gaan. we hebben het op de vrije loop gehouden en ons er niet echt mee bezig gehouden.  echter ben ik nog niet zwanger geraakt en zijn we deze maand gestart met ovulatie testen. ik heb vorige week woensdag ( 14 april) een positieve ovulatie test gehad. nu hebben we die dag geklust en die dag er naar. Sinds afgelopen nacht voel ik wat daar binnen. ik heb steekjes rond om mijn baarmoeder wat uitwaait naar mijn lies. zou dit een innesteling kunnen zijn of zou dat te vroeg wezen? </p><p>ik wil me er helemaal niet druk om maken. maar ik merk aan me zelf dat ik er graag antwoord op wil en dat dat me gerust steld. </p><p>zijn er vrouwen die hier ook ervaring mee hebben?</p><p> </p><p>liefs Kim. </p>

Hoi Kim!
We lopen een beetje gelijk, mijn ovulatie was rond de 15e en toen hebben we ook geklust :) voor ons is het de eerste ronde.
Ik herken wat je zegt, ik voel ook wel wat lichte steekjes maar ik ben bang dat het nog niet veel zegt. De innesteling zou rond komend weekend ongeveer moeten plaatsvinden, dat kun je eventueel voelen aan buikkramp met misschien wat bloedverlies. En als ik het goed heb, weet je lichaam daarna pas dat je zwanger bent. 
Nog even afwachten dus! :) spannend! Ik hoop voor je dat het gelukt is. 

Hoihoi!
Ik heb achteraf bij m'n beide zwangerschappen de innesteling gevoeld, een korte periode flinke krampen en toen was het weer weg. Heb er heel wat maanden over gedaan, dus durf wel te zeggen dat het dat echt was. Maar het blijft niet te zeggen uiteindelijk en dat is ook zo irritant.. alleen de tijd zal het je laten weten of het dat is geweest. Veel succes met het afwachten en ik duim voor je dat je het goed gevoeld hebt en je binnenkort een positieve test hebt!

bedankt voor jullie reactie! uiterraard hoop ik ook dat het voor jullie deze maand raak is! houden jullie mij op de hoogte?! 

Ik heb bij de laatste zwangerschap de innesteling gevoeld 
Stond bij de koelkast en kreeg toen een flinke kramp met een beetje bloed verlies paar dagen later had ik een positieve test.

Kan best hoor. Ik voelde hem heel duidelijk! Zou er niet teveel aan denken en gewoon lekker testen als je over tijd bent???

Hier nooit iets van gemerkt. Dat kan dus ook haha, al hebben alle dames boven mij een andere ervaring. Bij mij bevestigde echt alleen de positieve test dat ik zwanger was ;) 

Terug
Bovenaan