voel me al een stuk beter.

Hallo allemaal,

Ik voel me vandaag echt een heel stuk beter.. Heb heel veel geslapen, denk dat dat door de narcose komt. Het gas is helemaal uit mijn lijf denk ik, want ik heb geen last meer van mijn schouder en mijn middenrif.

Vanmorgen was ik pas om 11 uur op en ben toen eerst lekker gaan douchen, joh dan voel je je al een heel ander mens! Heb mezelf aangekleed (rok die niet knelt op de hechtingen) en lekker met mijn mannetje koffie gedronken.

Vanavond hebben we een (tuin)feest bij vrienden en als ik me dan nog zo voel als nu, ga ik mee! Dat durfde ik gisteren avond echt nog niet te dromen!

Ik heb ook nog ff een vraagje aan jullie....

Wat denken jullie dat we kunnen verwachten als we de 27e weer naar het ZH moeten? Nu er niks afwijkends is gevonden? Zullen ze ons nu een half jaar naar huis sturen om te proberen op de normale mannier zwanger te worden omdat de vloeistof die gebruikt is bevordelijk werkt??? Of zullen ze de cyclussen blijven volgen? Ik vind zo'n eierwekker wel prettig, omdat je dan precies weet wanneer je je ei hebt snappie...

Klopt het dat je ongi op zich laat wachten na een kijkoperatie? Ik heb sinds donderdag geen helder bloedverlies meer maar wel donkerbruine afscheiding (sorry smerig detail) geen ongi bloeding want dat is slijmeriger maar echt bloed van een beschadiging... inwendig... We mogen deze cyclus dan ook geen onbeschermde seks hebben...

Nogmaals sorry voor de details maar we zijn toch allemaal hetzelfde heh!

Kan iemand mij hier antwoorden op geven? Heel veel liefs, Lill.

Hoi Lill,
volgens mij krijg je na zo'n ingreep net als HSG 6 mnd "pauze": zelf proberen zwanger worden omdat zo'n ingreep de kansen vergroot.

Ik hoop dat er ervaringsdeskundigen zijn hier die meer weten!!

Veel succes!

Liefs Claudy

Terug
Bovenaan