voel me belabberd en tis mn NOD

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Vandaag NOD en nog niets te zien, misschien wel hoop vol.
Ik voel me ook belabberd, de hele dag al zo'n vaag ongi gevoel, maar ook misselijk en gewoon moe moe moe.
Dat maakt dat ik steeds meer hoop krijg op een zwangerschap maar de test gaf praktisch niets, als een vaag streepje zo vaag mag zijn dat je hem bijna niet ziet ben ik zwanger, maar dat weet ik dus niet, ik heb staan draaien met die test, voorheen zag ik echt  helemaal niets en nu twijfelde ik erg, ik kon bijv wel zien waar het streepje komt, maar dat bleef heel zwak, dus morgenochtend nog maar een keer met ochtendurine!

Liefs mij

Hoi Brenda,

Ik wil je geen valse hoop geven maar zo'n licht streepje had ik ook en ik was wel zwanger. S 'ochtends weer getest en toen was hij al iets beterder maar nog niet je van het pas een paar dagen later werd ie echt goed zicht baar ben daarom erg benieuwd naar wat er gebeurd met jou. Kom morgen even kijken of er iets leuks staat van je.
veel succes met testen morgen

Dikke kus van Leonie

Hoi Brenda,

Ik had ook op een maandag een vaag streepje. Ik twijfelde echt aan mezelf omdat ik zo graag zwanger wilde worden. (Geen ochtendurine)

Verstand laten spreken. Woensdag weer een test gedaan (met ochtendurine) en ja hoor een dikke vette streep.  

Heel veel succes en ik duim voor je.

Groetjes

Sandra D.

hoi Brenda!

ik had mijn NOD ook gisteren en ik volg jou al een paar dagen (lezend alleen) .
Ik ben erg benieuwd naar je test !
Ik heb al 2 keer getest en 2 keer negatief en bij allebei hetzelfde als wat jij had.Dat je kan  zien  waar het streepje zou komen te staan.
Ik had er echt een beetje op gerkend dat het deze maand gelukt was.We hebben veel en getimed geklust.En vanmorgen was mijn temp weer hoger geworden.

Maar toch ook dat ongigevoel en vanmorgen al 2 keer gspuugd,ben hartstikke misselijk,pijn in mijn rug.Dus geen duidelijkheid.

Ik wacht vandaag nog af of ik wat zie verschijnen en dan test ik morgenochtend weer,als het weg blijft dan he?

Laat je wat van je horen?Ik log straks nog even in om te checken.

doeidoei ik duim voor ons beiden!

Ooh]

dit is echt spannend

ik heb helemaal kippenvel

Ik hoop het echt voor je

Ik lees morgenochten gelijk

en hoop dat je ons wat leuks te melden hebt

volgens mij kan je bij een test niet eens zien waar hij moet komen

duss......

maar ja ik hoor het morgenochten wel

veel liefs natasja

Hoi Brenda,

maandag is mijn nod, en ik voel mij ook belabberd!!!
soms misselijk, gevoelige borsten,   en sinds vanavond een vaag ongi gevoel.
Ik hoop zo dat ik zwanger ben!!

hoe voel jij je nu??
voor ons is dit ronde 3

liefs Tamara

Terug
Bovenaan