voel me beroerd

Eerst was mijn vriend begonnen maandag op dinsdag nacht. En nu begint bij mij de ellende. Keelpijn en niet lekker zijn. Hoop niet dat ik net als hem koorts krijg en het de hele dag door koud/ warm heb.

Mijn 2 weken vakantie zitten er alweer op en moet vannacht de nacht weer in. Nadeel van de nacht: we staan helemaal alleen en een zwerf door heel het huis.

Jagges meid wat vervelend!
Wanneer ga je het op je werk vertellen? Wanneer je het verteld krijg je inprensiepe ( geen idee wat de correcte spelling is van dit woord)
vrijstelling voor de nachtdiensten en geloof mij dat is heerlijk!
Mijn laatste nachten 3 weken terug gedraaid en nu het eerst kommende jaar niet meer! Half jaar na terugkeer van verlof hoef je ook nog geen nachten te doen. hihi, top toch!
Ik wens jou in ieder geval veel sterkte met je nachtdiensten en ik hoop voor jou dat de koorts en de rest wat er allemaal bij komt kijken je deur voorbij gaat. Beterschap !!

Nou helaas heb dus wel koorts gekregen (nou ja 37.9) En om uurtje of 13 alles eruit gegooid langs boven. Paracetamol zetpil ingenomen en daarna 1,5 uur geslapen. Voel me nu wel iets beter maar nog niet top fit.
Vertel het pas op werk als ik mijn contract binnen heb. Als goed is volgende week. EN ben dan ook 12 weken.
Ik vind de nachten zelf nog niet zo erg. Bij joël heb ik ook tot de 5 mnd nog nachtdiensten gedraaid. En hier na mijn verlof (vorig jaar okt. weer begonnen) had ik na een maand alweer nachtdiensten dus word hier echt geen rekening met je gehouden.
Ik heb maar 3 soms 4 nachten in de maand dus ook wel goed uit te houden hoor :)

Terug
Bovenaan