voel me bleeeeee

hoi hoi

o o o nu weet ik het weer die eerste 12 weken ik vind ze zo heftig heb nul energie nergens zin in alleen om de hele dag in me bed te liggen maar ja met 3 kleintjes om me heen is dat wat lastig wat ben ik blij als dit over is zeg op naar de 13de week
hoe voelen jullie je?

heb ook nog leuk nieuws we hebben vandaag een bakfiets gekocht van woezel en pip nu kan ik alle kindren meenemen op de fiets heerlijk

liefs

Hey hey,

Ja ik voel me dus ook zo. Heb smorgens vaak ook zoiets van ik kleed me niet aan maar blijf gewoon in mijn joggingsbroek en vest rondlopen maar ja dat gaat niet. Heb nog een mannetje van 3 en een hond en ja die willen er ook uit hahah.

Maar merk wel dat ik savonds vroeger naar bed moet anders wordt t niet wat met me.

Leuk zeg zo'n bakfiets, vind t altijd knap als mensen erop kunnen fietsen hahaha.

Suc6 en fijne zwangerschap.

Kus

Ha Angela,

Ow meid ik weet er helaas alles van, ben 7 weken en voel mij brak. Vorige week 3 dagen op bed gelegen en gelukkig gaat het iets beter maar dat water in je mond misselijk en knoop in je maag gaat niet weg.

Ik heb er zelf ook 1 van 3 rondhobbelen.
Hoop echt dat het snel overgaat ook voor jullie bah bah....

Heel veel succes meiden.

Groetjes mamma2

hoi meiden,
was ook even vergeten hoe het was!!!
ben dood moe.alles is te veel.dat wil je me humeur al niet eens weten.stomste dingen kan ik wel janken.
komt gewoon door die vermoeidheid.
maar ja dat gaat ook wel weer over.
zit nog in me nachtkleding!!! ga zo lekker douchen en op naar me late dienst,doorheen slepen.
gelukkig aankomende week geen late diensten.
gr marjan

Jee meiden, nou ik wens jullie veel sterkte. Volgens mij heb ik (tot nu toe dan) nog geluk. Ik ben alleen heel moe, kiep 's avonds echt om, maar heb verder nergens last van. Hoop dat het zo blijft en voor jullie snel over is.

Ik ben nu 9/10 weken en ben sinds 3 weken ook ziek. Echt vanaf 's middags misselijk en niks meer binnenhouden. Hoop dat het snel over gaat en dat we inderdaad kunnen gaan genieten. Het is inderdaad ook niet gezellig voor mijn zoontje van ruim 2,5 jr die hier rond loopt.

Wat herkenbaar allemaal, maar wat fijn dat ik niet de enige ben. Ik ben echt 24 uur per dag misselijk, het enige dat helpt is liggen en slapen en dat probeer ik dan ook maar zoveel mogelijk te doen. Mijn bedrijf ligt plat, ik kan het echt niet opbrengen om aan het werk te gaan. Gelukkig doen man en kinderen er alles aan om het me zo makkelijk mogelijk te maken. Nu maar hopen dat het over een paar weken voorbij is....

Inderdaad, Bleeeeeeeeh!!! Na onze verhuizing zaterdag, vanochtend optie op het nieuwe huis en overdracht oude ben ik ook goed gaar. Verstand op 0 gezet en gaan maar de misselijkheid/ weeëigheid lijkt vandaag niet echt weg te gaan. De nachtjes zijn ook steeds kort, 5 tot 6 uur. Nu heb ik niet zo lang nodig maar toch.. merk het nu wel. Wil niet klagen maar als we toch ff bezig zijn - jullie begrijpen het tenminste ;-))
sterkte allemaal!

Terug
Bovenaan