Voel me blij, schuldig en rot!

A

Anoniem

Guest
Donderdag is mn zus bevallen van de 3e, helemaal top natuurlijk!!
Het is een schattig liefje mannetje en ik ga zoveel mogelijk langs maar...

Ik voel me ergens ook zo klote, wij willen ook zo graag zwanger worden en gisteren brandde mn tranen de hele tijd achter mn ogen. Ook omdat ik allerlei opmerkingen naar mn hoofd krijg"'zouden jullie het ook niet willen zo'n kleintje??' en  'ach jullie krijgen ook zo'n frummeltje hoor'  NATUURLIJK WILLEN WIJ DAT OOK WEL!!!!!!!

Ik vind het zo 'n klote gevoel en weet niet wat ik er mee moet, wil in iedere geval niet dat mn zus er iets van merkt want ik vind het voor haar helemaal top!!

Bedankt voor het luisteren meiden want tja ik kan het verder met niemand delen.

Liefs Jessy

Hoi Jessy,

Wat een dubbel gevoel is dat je bent super blij voor je zus maar zelf zou je ook zwanger willen zijn.

En het is al helemaal moeilijk als ze er dan nog eens over beginnen maar ze bedoelen het vast wel goed hoor. En het is moeilijk om er niet teveel mee bezig te zijn dat zag ik maar aan mezelf. Toen ik het van me af wou zetten bleek ik zwanger te zijn.

Nou ik wens je toch fijne feestdagen en heel veel succes ermee.

Liefs Fruit Girl

Hoi Jessy,

Ik begrijp heel goed wat je schrijft!
Mijn broer en schoonzus kregen er 2 maanden geleden een dochter bij. En toen mijn man en ik tijdens een familie-weekend, een paar weken later, achter de kinderwagen liepen zei hij ook: dat staat jullie goed! En dat terwijl we pas een miskraam achter de rug hadden!!!..... Zo zie je maar dat zelfs familie-leden niet subtiel kunnen zijn....

En ook op een verjaardag zei iemand dat pas tegen mijn man toen hij een baby op schoot had. Ook iemand die wist van de miskraam. Lekker handig.....

Gelukkig weten we sinds vanmoren dat we weer in verwachting zijn! En ik wens je van harte toe dat dat binnenkort ook zo voor jou mag zijn!!

Liefs van Vennie

HOi

Begrijp precies hoe je je voelt. Mijn schoonouders zeggen ook telkens als we ze zien is dat niks voor jullie zo'n kleintje. (mijn zwager en schoonzusje hebben een kleine van een jaar) Ik vind dit echt vervelend worden, ze moesten eens weten. Vooral in de periode dat je net weer ongesteld bent geworden, dan ben ik al een emotioneel wrak. Heb soms echt te neiging om tegen ze te zeggen of dat soms het enige is waar ik goed voor ben.
Ik hoop maar dat iedereen op dit forum snel zwanger is en dan kunnen wij ook genieten.

Marjolein

Bedankt meiden voor jullie lieve reacties!

Ik ga dadelijk naar mn zus, we nemen de oudste 2 mee naar de kinderboerderij, kunnen ze lekker uitrazen.
Tja het blijft moeilijk, vanavond 'kerstdiner' bij mn ouders met mn andere zus en man, er zullen ook wel genoeg 'goed bedoelde'  opmerkingen voorbij gaan komen maar ja even tanden op elkaar en een paar wijntjes  erbij dan moet het goed komen haha!  

Vennie heel erg gefeliciteerd, helemaal super joh!!

Geniet allemaal van de feestdagen!

Liefs Jessy

Hee Jessy!

Ik snap je helemaal, maar jou/jullie tijd komt ook! Zeker weten!!!
Zet me op, geniet lekker van je neefje en zoals mijn vriendje zegt: Op de mooiste baby's moet je net wat langer wachten, dus je krijgt straks gewoon een heel mooi en bijzonder kindje haha.. Hou de moed erin!

Liefs Anne!!

Hoi Jessy,

Heel herkenbaar! Ben super happy voor iedereen om mij heen, alleen soms ben je er ook wel eens verdrietig onder. Mijn mannetje en ik zijn in september getrouwd en nou verwacht iedereen direct... Je vind het al zo spannend allemaal en dan gaat de omgeving er ook nog naar vragen.
Kan erg genieten van kindertjes om mij heen, maar zou nog meer genieten van een hummeltje van ons zelf. Dat zegt niks over het feit dat je het een ander wel of niet gunt.

Liefs Lientje

Ja hoor, ook ik herken het gevoel.....
Het is net of iedereen om je heen plots zwanger is, wordt of een kleine krijgt.
Erg leuk maar soms ook errug pijnlijk... en dan idd de opmerkingen  die je krijgt als je op kraam visite gaat.....goh staat jullie leuk,...en ze moesten eens weten denk je dan.
'' gellukkig'' gaan wij pas komend jaar trouwen en denken de meeste dat we wachten dat we getrouwd zijn maar moet zeggen dat de (schoon) moeders ook erg ongeduldig worden hoor, maar och, ergens is het ook wel lief en goed bedoeld natuurlijk, tja ze kunnen nu eenmaal geen gedachten lezen natuurlijk, maar goed ook soms he!  ;-)
Ook ik hoop natuurlijk dat het bij ieder van ons snel zal gaan lukken maar ben er van overtuigd dat het met ons alle allemaal goed komt! lekker positief blijven toch :)  
Ik denk dat het heel normaal is dat we zelfs wel eens een beetje jaloers zijn op een ''bijna mamma'' met een dikke buik maar onze tijd komt ook en dan mogen andere naar ons mooi buikje kijken....
Veel succes allemaal en klus ze!

Terug
Bovenaan