voel me dik!

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen meiden
hoop dat ik hier even mag klagen
weet dat ik ontzettend dankbaar moet zijn dat ik zwanger ben en dat ben ik ook echt
maar vanochtend stond ik weer voor mijn kleding kast wat moet ik toch aan?!!!
ben n 24 weken zwanger en toch al weer 7 kilo gegroeid
ben maar 1.57 m lang dus het gaat nu best wel tonen hier en daar
voel me af en toe een propje worden
hoop zo straks een klein beetje mijn oude figuur terug te krijgen
hebben jullie dit ook of hier ervaring mee?
ben ook benieuwd hoeveel ik nog aan ga komen
(moet wel zeggen dat ik ook meer snoeperig ben .....)

xxx

Geloof me meis je kan nog veel meer aankomen, ik ben nu 32 weken en ben al 20 kilo aangekomen, heb inmiddels maat 48 :( ben begonnen met maat 44.
Ik eet niets extra's en toch komt het aan dus het zal wel gewoon zo moeten zijn, echt waar je moet jezelf erbij neerleggen en gezond eten (gewoon voor 1 persoon) en dan kan je er verder niets aan doen.

STraks gaan we met zijn allen gewoon ertegen aan!

Hoi hoi.
Ik maak me daar soms ook wel eens zorgen om hoor. Ben vandaag 38 weken zwanger en 16 kg zwaarder als van te voren. Ik heb het geluk dat ik redelijk lang en slank ben (174 en weeg normaal 56 kilo), en dat ik echt alleen buik heb, alhoewel mijn heupen ook wel wat breder zijn geworden...
Maar bij mijn eerste ben ik 14 kg aangekomen, en ik had (echt waar!!) na 10 dagen mijn eigen spijkerbroek weer aan.. Ik heb er toen echt niks voor hoeven doen, en de kilos gingen er toen eigenlijk vanzelf af. Ik wandelde heel veel met de kinderwagen toen, en dat bleek voor mezelf dus ook heel goed te zijn..
Ik ben er dus van overtuigd dat we allemaal ons eigen figuurtje weer terug zullen krijgen, maar dan met een gezond kindje erbij!!!!
Succes en groetjes
Anne-Marie

Hoi hoi

Ik voel me niet dik maar ben juist heel trots met mijn buik.Ik ben nu 7 kg gegroeid en het zit alleen op mijn buik.Nu ben ik van me zelf niet superslank en had altijd maat 44.Ik heb ook de pech dat ik klein ben 1,65.Ik heb zoiets van als de baby in september is geboren en ik voel me weer fit ga ik er tegen aan.Nu geniet ik alleen maar.(niet met extra eten trouwens)

Hoi,

Ik was 20 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap, ik baalde als een stekker dat ik maar bleef uitbuiken tot op het einde toe! Ik was zo rond en dacht dat het nooit meer goed kwam met me, mijn schouders en heupen waren ook nog eens  breder geworden. Nu 8 maanden  na de bevalling  ben ik nog magerder dan voor mijn zwangerschap en ik was al  vrij  dun  voor ik zwanger raakte en ik heb er niets bijzonders voor gedaan. Probeer te genieten van je zwangerschap als je een beetje normaal eet komt het echt weer goed ik heb niet genoten destijds omdat ik walgde van mijn lijf en nu heb ik daar vreselijke spijt van want zwanger zijn is zo bijzonder en zo snel voorbij!

Groetjes,

Puk

Terug
Bovenaan