voel me echt beroerd!

Hey dames, zit er ff helemaal doorheen! Voel me echt al een paar dagen hondsberoerd! Ben niet vooruit te branden, irriteer me aan alles en heb het gevoel dat ik elk moment mier huilen!

Mijn man is al bijna het hele weekend het klussen, gaat straks naar een voetbalwedstrijd en vanavond moeten we naar de verjaardag van mijn schoonouders. Ondertussen zou ik eigenlijk hier vanalles moeten doen, maar voel me echt slecht. Net een wasje opgehangen, moest bijna naar de wc rennen!

Ik vind het ook echt klopte voor mijn zoontje, ik word heel snel boos, en hij snapt natuurlijk niet waarom......

Ben blij als ik me weer beter voel!

Pffff klinkt negatief he!!!

Liefs

Hai heppy,

Wat naar dat je je zo beroerd voelt! Ik kan je overigens heel goed begrijpen want zo voel ik me al weken. Voor jou is het helemaal rot want jij hebt nog een zoontje rond huppelen.....
Ik zou gewoon even pas op de plaats nemen en even voor jezelf kiezen, doe rustig aan en misschien kan je vanavond gewoon thuis blijven, beetje op de bank hangen ofzo....

Ik hoop echt dat we ons gauw weer beter gaan voelen!

Sterkte meid! Liefs Lynn.

Meid inderdaad voor jezelf kiezen. Hier de hele tijd al beroerd, maar gister zo erg dat ik de hele dag in bed lag, pas s'avonds twee uurtjes vrij normaal. Je hormonen schommelen en het kan per dag verschillen hoe rot je je voelt. Ik weet ook echt dat ik niet te veel moet doen. Hoe vervelend het ook is, je kunt die klussen later wel weer inhalen. Alleen het hoog nodige doen.

Het is vervelend voor je zoontje, maar daar weet hij later niks meer van.

Ik hoop dat je snel betere momenten krijgt.

Thnx meiden. Maar mijn zoontje komt ip de eerste plaats, en het is gewoon niet anders! Het huishouden laat ik wel ff voor wat het is, dat doet mijn man wel een beetje. Maar ik kan mijn man zijn pleziertjes niet ontzeggen. Hij heeft een hele verantwoordelijke en drukke baan, moet dan in het weekend momenteel ook nog alles op zich nemen. Dus hij heeft ook recht op een uitgaansklep een paar uurtjes he! Mijn zoontje sliep om half 12 en ik ook haha. We hebben tot net geslapen, en is gelukkig erg lief nu!

Voor jezelf kiezen is met een kleintje erg moeilijk, en mijn moederhart kan dat niet zo goed!

Liefs

hey meid, kan me goed voorstellen hoe je je voelt! Tenminste als we het hebben over je moedergevoel!
Ook ik ben de laatste tijd erg moe en gammel. Voel me gelukkig niet de hele dag misselijk en slecht maar ben evengoed niet vooruit te branden. Kan dan ook weinig hebben en mijn man zei al dat mijn humeurswisselingen enorm zijn!! Hij kan er gelukkig nog mee lachen maar voor jezelf is het vreselijk. Probeer me juist naar de kinderen toe in te houden maar ben af en toe gewoon boos om niks..

Maar hier ook net leker geslapen op de bank met mijn dochter naast me die tv kijkt en de jongste is met papa op pad!~

Nog een fijne zondag allemaal..

Ha, ha, heppy een echte moeder. Bij mij zijn ze ouder en kunnen ze zoveel zelf. Ze gaan zelf opzoek naar vriendjes enzo. Dat is zo lekker, ze weten mama is ziekerig, heeft een virus ofzo, en wij redden ons wel. Dat scheelt echt als je kids ouder zijn. Hopelijk gaat het steeds iets beter meid.

Terug
Bovenaan